AŞK’ A YOLCULUK – 5.BÖLÜM

AŞK’ A YOLCULUK da 5.PERDE

Afyonluyum..

Ben cok küçükken duymustum sofiliği ama 1 yıldır idrak ediyorum yada 1 yıldır idrak sofiliği idrak edemediğimi anlıyorum
Sofilik gercekten cok büyük bir ayrıcalık.RABBİM bizleri sevmiş,affetmeyi murat etmiş,DOSTUNA [K.S.]göndermiş cok sükür.ben SULTANIMI tanıyalı edeplere daha cok riayet eder oldum.sünnetleri uygulamaya calısıyorum.özellikle dili damağa değdirip heryerde ALLAH(C.C.)yu zikretmeye calısıyorum SULTANIMIN himmetiyle
BEN 13YAŞINDAYKEN RÜYAMDA GÖRDÜM GAVSIMI.KARANLIK BİR ODADA ELİNDE BİR FENER VARDI.HALBUKİ DAHA ÖNCE NE KENDİNİ GÖRMÜSTÜM NEDE RESMİNİ.AMA ANNEM SOFİYDİ.BU RÜYAYI GÖRDÜĞÜM GECENİN SABAHI GAVSIMI ZİYARETE GİDECEKLERDİ.BENİDE GÖTÜRDÜ ANNEM.CAMİYE GECERKEN GÖRDÜM GAVSIMI.GÖZLERİME İNANAMADIM.ANNEME HAYRETLE ”ANNE BU RÜYAMDA GÖRDÜĞÜM AMCA:) DİYE HAYRETLE ANLATIYORDUM RÜYAYI.ANNEM AGLADI,ORADAKİ HERKES AĞLADI.ELHAMDÜLİLLAH ONU(K.S.)BİZE MÜRŞİT EDENE,BİZİ ONA(K.S.) GÖNDERENE

MENZİLDE ASRI SAADETİ YASIYORSUNUZ SANKİ.HARAM NAZARLARDAN UZAKSINIZ.BABAM EVLATLARINI KANATLARININ ALTINA ALMIS,HERKES HİZMET,SEVAP KAPMA PEŞİNDE,SANKİ DÜNYA ÜZERİNDE BİR YER DEĞİL ORASI.İNSANLAR İNSAN OLUYORLAR ORADA.CIKAR YOK,HIRS YOK,KİMSENİN ADI YOK ORDA HERKES SOFİ,’BEN’E YER YOK.DÜNYALIK BABANIZIN EVİNDE BULAMADIĞINIZ HUZURU ORADA BULUYORSUNUZ.İLK DEFA GELENLER BİLE HEMEN ADEPTE OLUYORLAR.KİMSE YABANCILIK CEKMİYOR

MÜRŞİDİMİ İLK GÖRDÜĞÜMDE COCUKTUM.SADECE RÜYAMDAKİ AMCAYDI O COCUK AKLIMLA.AMA NEDENSİZ AĞLIYORDUM ONA BAKARKEN

SOFİ OLDUKTAN SONRA ÖZELLİKLE RABITAYI GÜNE YAYMAYA BASLAYALI,HAYATIMIZA GİRMİŞ SIRADANLAŞMIS HARAMLAR YASAKLAR BANA COK İTİCİ GELMEYE BASLADI.EVDE BİLE BASÖRTÜYLE ,ETEKLE GEZMEYE BASLADIM.GIYBET YAPILAN YADA MALAYANİ SOHBETLER COK İTİCİ GELMEYE BASLADI.HERYERDE,HERKESE GAVSIMI ANLATMAK İSTER OLDUM.NİYETİMİ SÜREKLİ KONTROL ETMEYE CALISIR OLDUM.FARZLARI BİLE YAPARKEN NAFİLELERLE RABBİME YAKLASMAYA CALISIR OLDUM.EN GÜSELİ HERKESDEN GİZLİ ALLAHI KALBİMDEN ZİKRETMEK COK GÜZEL

YUKARIDA ANLATTIKLARIM ÖZELLİKLE SON BİR SENEDİR YASADIKLARIM.KÜÇÜKKEN PEK FARKINDA DEĞİLDİM NİMETİN.HOŞ HALADA FARKINDA OLDUĞUMU DÜŞÜNMÜYORUM.AMA ARKADASLARIM COK DEĞİŞTİĞİMİ SÖYLÜYORLAR.HİÇ KÖTÜ BİR TEPKİ ALMADIM

SULTANIMI ANLATMAK MÜMKÜN DEĞİL.AMA DİLİM DÖNDÜĞÜNCE BİR KAÇ KELAM EDEYİM.
O GÜL KOKULU BİR SULTAN.BEN ÖYLESİ BİR KOKUYU HİÇ KOKLAMAMISTIM.GÜLBAHÇESİNE GİRENLER GÜL KOKARMIS YA,PEYGAMBERİMİZLE HERAN BİRLİKTE OLMASININ KANITI BENCE BU KOKU.ÖZLÜYORSUNUZ GİDİYORSUNUZ BAKACAKSINIZ DOYASIYA AMA BİR KAÇ SANİYEDEN DAHA FAZLA BAKAMIYORSUNUZ.O COK BÜYÜK,BİR BABA GİBİ İÇTEN AMA BİR O KADAR DA VAKARLI.
ONU HEM COK SEVİYOSUNUZ HEMDE ACAYİP BİR ÜRPERTİ KAPLIYOR İÇİNİZİ.AYRICA CENNETLERE LAYIK TAHTINI BENİM KÖHNE KALBİME KOYACAK KADAR DA MÜTAVAZİ.O SADIK BİR KUL,ALLAHA YAKLASTIRAN VESİLELERİN EN GÜSELİ.HALİYLE KURANI SÜNNETİ ÖĞRETİYOR.KONUSMASINA GEREK YOK.CÜNKÜ DİNİNİ COK GÜSEL YASIYOR.BİZ ONUNLA ÖVÜNÜYORUZ İNSALLAH MAHSERDE ODA BİZİMLE ÖVÜNSÜN.BİZİM YÜZÜMÜZDEN MAHSUN OLMASIN BABAM(K.S.)BEN COK SEVİYORUM SULTANIMI,İNSALLAH GÖNLÜNE GİREN VE ORADA KALN EVLATLARINDAN OLURUZ.DUA İLE

AŞK’ A YOLCULUK bir önceki bölüm: https://www.facebook.com/photo.php?v=330579277005887

(Arzu edenler videodan takip edebilirler -> https://www.facebook.com/photo.php?v=331504930246655

AŞK’A YOLCULUK hakkında bilgi almak için tıklayın ->https://www.facebook.com/photo.php?fbid=335018799880217&set=a.211879355527496.43037.204324399616325&type=1

SİZDE HİKAYENİZİ GÖNDERİN YAYINLAYALIM ->https://www.facebook.com/messages/KAINAT.PADISAHI

Bir Cevap Yazın

