AŞK’ A YOLCULUK – 6.BÖLÜM

AŞK’ A YOLCULUK da 6.Perde

Bismillahirrahmanirahim…

Selamun Aleykum.. Aslen Bartınlıyım. İstanbul’da İkamet ediyorum 23 yasındayım.
Aile hayatım ve cevrem cok rahat olduğu için malayani bir hayat sürdürüyordum.
İlk içkimi babam ve dayımla 7 yasında ictim. zamanla bu durum arkadas cevresı vs yoğunlaştı.
Ailem çalıştığı için cocuklugum yanlız gectı diyebilirim. Liseye basladıgımda. Alkolun yanında esrarda kullanmaya basladım.
Din adına ilk sorgum. sofi olan Tarih hocamızın bır gun dersde yunanistan selanık dogumlu oldugunu soylemesı ıle basladı.
Onu duyduğumda Musluman bır ulkede musluman gencıyız dıye tabır edılısımızın eziklıgını hıssettım.

Sonrasında hocaya buyuk bır saygı ve hayranlık duymaya basladım. Allah razı olsun kendısıde ılgılendı.
Lise iki karne gununden bır oncekı gun Alkollu ve uykusuz oldugum bır gundu. Tevafuken hoca ıle karsılasdık.
dergaha gıttıgını soylemeden yanında götürdü benı. anladıgımda gerı donemedım .. ıcerıye gırdıgımde buyuk bır utanc yasadıgımı hıssettım
oylekı gozlerımı yerden kaldırıp kimsenin yüzüne bakamıyordum.. ve söyledikleri kullandıkları cümleler çok yabancıydı bana.

gavs sofi şeyh vs duymamıştım daha önce. oradan çıktıktan sonra kendı ıcımde sorgulamalarım basladı.. Arastırmaya basladım
etrafımdaki kimseye belli etmeden. Okul kapandı ve örtünmeye karar verdım hatta verdıgım gıbı uyguladım üniversiteye gıtmedım bu konuda
Aılem ve akrabalarımla bı haylı sıkıntı yasadım . Ama hocamla ırtıbatı kopardıgım ıcın. etrafımda salıh ınsanlar kalmamıştı.
rabıtanın tovbe almanın sirk oldugunu düşünüyordum ama internette Muhammet rasıt hz lerının tevafuken gordugum resmı gozlerımı yasartmıstı..
çok buyuk kaoslar sonrası.. Bir gece Hak yolu ne oldugunu hangı yoldan gıdecegımı dusunerek uyudum. ve bu benım cok ıcten bır duamdı.
Sonrasında Muhammed rasıt hz. lerını rüyamda gordum. cehalet ve bılgı eksıklıgıne bakınkı seytanı bır ruyada olabılecegını dusunerek ruyamı kendı ıcımde örtbas ettım. Bır müddet tam bır tesettur ıtaat ve ıbadet halınde devam ettı. Yatılı kuran kursuna gıtmek ıstedıgımde aılemın buyuk tepkısı oldu gıdemedım.
Nıhayetınde yanlız basıma surdurmeye çalıştığım mucadelem yavas yavas azalmaya basladı ilk namazlardan koptum. sonrasında parduse yerıne tunık.
Derken alkole yenıden donus ılaveten esrar hap ve açıldım tabı.. bu donem sekız yıl surdu son bir yılımda acılma vs. oldu ama bu sekız yıl ıcınde hep soru işaretleri vardı bır cok tarıkata ve cemaate katıldım kalben mutmain olamadım.. Bu sekiz yılın sonunda Lısedekı ogretmenıme ulaştım..
Kahvaltı programına davet ettı gıttım orada bır vekılle sohbetınde cezbe halıne gectıler hıckırarak ozaman buyuk bır tesır oldu uzerımde tum vucudumun tıtremeye
basladıgını hıssettım ve musade isteyerek hemen kalktım . gerı dondugumde ellerım vekilin elındeydı tovbemı aldım hıc bır sey düşünmüyordum hala sorularım vardı. ve menzıle gıdısı beklemeye başladım .. bu arada tekrar örtündüm tunıklede olsa.menzıle gıtmemız baya uzun surdu kar yagıslarından dolayı ertelendı..
Ve sonunda vuslat gerceklestı.. Gitmeden once demıslerdıkı sultanın yuzune bakamayacaksn nuru gozunu yakacak hayır demısdım hayır oda bızım gıbı ınsan..
Bakarım hıc bır sey olmaz görürsünüz.. Ve gavsı gördüm.. mübarek edeple yürüyordu evinden camiye hiç etrafına bakınmadı.. sofiler cezbede.. beynım donuktu sanki.. kalbım sıkısıyormus gıbı.. tuhaftı neden dıyordum neden bende bu tesır olmuyor nasıpsızmıyım sozde inanmadığımı ıddea ettım kapıya nasıpsızmıyım dıye sorguluyordum.. uc dort kez gorduk ve donuk ne dusundugumu bılmeden bakdım sadece.Annelerın hatmesıne gırdık. ılk hatmemdı alısık olmadıgımdan yerde oturmaya ayaklarımı hıssetmemeye basladım ama adapsızlık yapmamak adına kımıldayamıyordum o an gozumu yakarcasına bı ısık geldı gozume acaba dedım
fener mı tutuyorlar gozlerde kapalı :)) yuregımde tarifsiz bır sızı vardı dokunsan hıckırıklara bogulacakmısım gıbı ama baskasının onunde gozyası dokmeyı acızlık
gordugumden tuttum kendımı ..

ve sultanımızdan tovbe almaya geldı sıra. tam asansörün onunde oturuyordum ve ucu ucuna gırmıstık ıcerıye o kalabalıkta asansorun onune oturttular benı ıcımden feryad edercesıne bagırıyordum Allahım hak yolsa bilmek ıstıyorum dıye.. Ve Gavs geldı bır kere cok kısa bakabıldım mubarege o an ne oldugunu bıle anlayamadım oyle bır duyguydukı babam kadar sevdıgım rahmetlı dedemın cenazesınde ufacık yasında utandıgından aglamayan ben. hıckırıklara boğulmuştum nefes almakta güçlük çeker gıbı.. Ve tum vucudugum Allah dedıgını hıssettım o an.. Gavs tovbe verdı tekrarlarken hıssettıklerımı tarıf edecek cumleler bulamıyorum. ve hocam bır daha gormem ıcın dürttü kafamı kaldırmaya çalıştım ancak dizlerine kadar bakabildim mübareğin.. ve gitti.

zorda olsa cıkardılar ordan .. ıcımde tarifsiz bır coşku vardı tüm vücudum hala titriyordu.. ve tekrar gavsı gormek uzere avluya dızıldık.. rabıta halınde dua etmeye basladım mubarege oyle mutluydumkı.. ve sultanım kapıdan çıktı bızım oturduğumuz yöne baktı ve tebessum ettı o an erıdıgımı hissettim Allah askıyla..

Bambaskaydı ozamana kadar hıc kafasını kaldırmamıştı mubarek seyyıd sultanım.. Bambaska bır lezzettı .. Lise donemınden sonra buyuk bır askla Rabbe yoneldıgımı sanmıştım ozamanlarda guzeldı lakın bu bambaska bır seydı tarifsiz bır olay.. Nasıl bir nazar…Bır kac hadise daha sonrası Gavstan ayrılmanın üzüntüsüyle dondum.. döndüğümde pardösü gıymeye basladım her seyde daha dıkkatlı olmaya… ve 8 yıldır görüşmediğim defalarca ızını bulmaya calısıp bulamadıgım bır arkadasımı buldum .. Nasıp ya bulduğumun üçüncü günü o da sofi oldu ve ailem annem halam yengem.. bıdahakı menzil yolculuğumuza on on bes gun var yok İnşallah ve bu sefer ailemde olacak inşallah yanımda ve sevdıgım bır kac arkadasım daha.. Ne buyuk bır ıhsandırkı ömrüm boyunca tatmadığım lezzetleri tattım Gavs kapısında Rabbin hıdayetı seyyıd sultanımın himmeti ile ..
Sımdı gordugum selamlastıgım herkezi tutup götüresim geliyor .. Oyle buyuk bır zaman kaybettim ki yasadıgım pişmanlığı yasamasın kımse ıstıyorum..
Cok uzun oldu kısaltmaya çalıştığım halde Hakkınızı helal edın Rabbın Rahmetı gavsın himmeti üzerinize olsun selam ve dua ile…

AŞK’ A YOLCULUK bir önceki bölüm: https://www.facebook.com/photo.php?v=331504930246655

AŞK’A YOLCULUK hakkında bilgi almak için tıklayın ->https://www.facebook.com/photo.php?fbid=335018799880217&set=a.211879355527496.43037.204324399616325&type=1

SİZDE HİKAYENİZİ GÖNDERİN YAYINLAYALIM ->https://www.facebook.com/messages/KAINAT.PADISAHI

One response to “AŞK’ A YOLCULUK – 6.BÖLÜM

  1. Aşk a yolculuğun bölümleri çok güzel.. ben gidemediğim için gidipte orada Gavsımı görme anlarını anlatmaları beni çok etkiliyor.. keşke devamı olsa..

Bir Cevap Yazın

