AŞK’A YOLCULUK – 9.BÖLÜM

Aşk’a hicret edenler, hicret öykülerini anlatıyor..

AŞK’A YOLCULUK – 9.BÖLÜM

Selamun Aleyküm Kurbanlar Allah’ın Rahmeti Ve Bereketi, İki Cihan Padişahı Efendimiz(S.a.v.)Şefaati Ve Sadatların Himmeti Üzerinize Olsun İnşaAllah…

Adım Candemir Memleketimi Belirtmek İstemedim.18 Yaşındayım…

…Evvela geçmişimden bahsetmek isterim:

Geçmişimde çok küçük yaşta 14 ‘lü yaşlardan itibaren Kötü Alışkanlıklarım Vardı İsimlerini Bile Söylemek İstemiyorum…
Kendime Sürekli Zarar veriyordum Hem Bedene Hem Kalbime…

Ve Sık sık rüyalar Görüyordum Rüyalarımı Anlatmak istemiyorum Bi Zaat Vardı Bana İsmini Söyledi Ve Bana Gel Dedi ( Bu Zaat Seyda Hz.(K.s.) Değildi. Ve Sık sık aynı rüyayı görmeye Başladım.Sonra Dayanamayıp Araştırdım Biraz.Sonra Bi hocam Vardı Okuldan Allah Ondan Razı Olsun…

Dedi Candemir Seni Düzeltelim Nası olcak Dedim Bi Zat Var Zamanın Mevlana’sı Gel Diyor Ne olursan ol gel diyor… Tamam Dedim Gidelim…

Ve Menzil Yoluna Çıktık Daha Memleketten Çıkar çıkmaz bir sıcaklık sardı içimi.Gittik Gittik Yol Bitti Ve Durak(Menzil) Tabelası Gözüktü Ama Nasıl Bir gözükme Tabelası bile başka kurbanlar Yaktı İçimi Yatsıya Yetişemedik.

Sabah Namazını beklerken İçeri sakallı adamlar giriyor bakıyorum hocama soruyorum bu mu bu mu diye hocamda yok diyor Sonra Bir Giriş Girdi K.s. Dedim Vallahi Bu Gavs Değilse Kimse Gavs Olamaz.
Fazla Uzatıp Sıkmak İstemiyorum Hakkınızı Helal Edin kurbanlar… Sonra Namaza Durduk Dedim Bu namaz hiç bitmesin… Sonra selam verdik ve mübarek nazar etmeye başladı herkese bakıyor bana hiç bakmıyor Dedim ki içimden: ”ne kadar günahkarsam bu adam bana hiç bakmıyor.” Sonra Sen Ne diyorsun dercesine bir baktı benim kafam istek dışı eğildi edebe geçtim hemen baktıkça ağladım baktıkça kalbime vurdu…

Ve menzilden ayrıldık Memleketime bir geldim ki secde yüzü görmeyen ben namaz kılıyor İnsanlara güzel davranıyor Maddeleri kullanmıyor…

Bu kapı Resul-u Ekrem(A.s.)’ın Kapısıdır Sufiler Dört Elle Tutalım İnş. Onlar Bizi Tutuyorlar Zaten Hakkınızı Helal Edin İnş… Himmetle…

AŞK’ A YOLCULUK bir önceki bölüm: https://www.facebook.com/photo.php?v=333535830043565

AŞK’A YOLCULUK hakkında bilgi almak için tıklayın ->https://www.facebook.com/photo.php?fbid=335018799880217&set=a.211879355527496.43037.204324399616325&type=1

SİZDE HİKAYENİZİ GÖNDERİN YAYINLAYALIM –
>https://www.facebook.com/messages/KAINAT.PADISAHI

Bir Cevap Yazın

