AŞK’A YOLCULUK – 11.BÖLÜM

Huzura yolculuk…
32 yaşında evlenip boşanmış dünya ehli biriydim kurbanım.Gırtlağıma kadar borca batmış ve hala dünya heveslerinin peşinde koşan.. günahlar içinde yüzen haram peşinde koşan..
Önceleri orta okul zamanlarında nur cemaatinden bir abimle gönül dostluğu yapmıştım allah onu da sofi etsin inşallah.. o cemaate bir türlü ısınamamıştım ama hepsi halis niyetli insanlardı orada allah kimdir iman nedir din nedir temel bilgileri aldık zannediyorduk.. lise dönemine kadar gittik geldik lakin muhabbet elde edemedik.. sonraları dünya işlerine düştük eli dünya olduk.. bukadar geçmiş yeter :(( ALLAH bizide affedilenlerden eyler inşallah..
Evlenip boşandık demiştik ayrı eve taşındık boşanmadan sonra ailem ile aynı evde kalamazdım alkol almama izin vermiyorlardı rahat davranamıyordum bende ayrı eve çıktım.. tabi borç gırtlakta ama ben nefsin şeytanın elinde kukla.. alkolde çare arayanlardan dım.. o dönemlerde başımızda musallatlar vardı. Git gide eziyet çoğalıyordu. ALLAHa sığınmak istedim kendi başıma dualar okuyor çare dileniyordum.. baktım böyle olmuyor rabbimden bir hayırlı kapı dilemeye başladım.. hergece YARABBİ BANA HAYIRLI BİR KAPI NASİP ET TEK BAŞINA HELAK OLACAĞIM diye dua ediyordum.. face üzerinde bir oyun vasıtasıyla tanıştığım bir abimin yanına gittim iş vasıtası ile. kurduk çilingir sofrasını başladık hayattan ordan burdan dem vurmaya.. Her nedense her çlingir sofrasında ALLAH tan bahiz bir şekilde açılırdı.. bu masadada öyle oldu.. abime başladım anlatmaya öyle oldu böyle oldu nasip böyleymiş şimdi allahtan hayırlı bir kapı istiyorum.. abim söze girdi dediki menzil diye bir yer var orada evliya var himmet ediyor..hadi oradan dedim bu zamanda evliya mı olur. abim dedi öyle deme ben gene lafını kestim eğer öyleyse bulsun beni..
geçen sene ramazan ayından hemen önce idi musallatlar iyice abarmış beni ciddi anlamda rahatsız ediyorlardı. bir arkadaşımla paylaştım o da başka bir dergahta derviştir. bana dediki gece gündüz ALLAH’ı zikret salavat getir inşallah düzelir.. başladım zikire bu sefer gece uykularımda bölünmeye başladı.. başka bir arkadaşıma bahsettin dedi o işlerle uğraşan bir abimiz var onu çağıralım yardım eder inşallah. tamam deidm her çareye açıktım .. o abi de geldi evime dedi sen alkol içiyorsun hertürlü günah var namaz kıl alkolü bırak.. ben dedim beceremiyorum olmuyor. dediki ben nakşiyim menzile bağlıyım orada bir Allah dostu var evliya var o himmet eder.. dedim yav olmaz öyleşey..bu arada menzil lafını çok duymaya başladım.. ramazan ayında ben durduk yerde oruç tutmaya niyet ettim hemde ben.. oruç tutuyorum ama manevi haz alamıyorum .. bir gece yine uyku tutmadı facede gezinirken sofi abimin paylaştığı bir videoyu izledim bir mübarek zat keramet gösterip dilsiz bir kıza ALLAH dedirtiyordu.. çok duygulandım ağlamaya başladım (tabi bu arada musallat artarak devam ettii) hemen gidip tövbe almaya karar verdim menzile gidip tövbe alacaktım. ama korkuyordum ya kabul etmezse ya kovarsa.. cesaret edemedim bir müddet dediler vekiller var onlardan tövbe al önce sonra gene gider menzilden alırsın tövbeyi.. kabul ettim kadir gecesi bir vekil abiden tövbe aldım.. adabı yaptıktan sonra namazlar başladı önce tövbe aldıktan sonra ikinci yada üçüncü gündü rüyamda bir dua öğrettiler.. bu olana kadar kafamda soru işaretleri vardı acaba öylemydi gerçekten allah dostu bir evliyamıydı..bu olay başılıma geldi tamam dedim doru yerdeyim..
Menzile ilk gidişimde heyecanlıydım

hala içimde bir yerde acaba kabul etmezse neyaparım sorusu beni yeyip bitiriyordu.. GAVS ziyaret veriyordu ben onu gördüm yüzü kapkara.. dedim bu nasıl olur dediler o senin aynandır sana seni gösteriyor.. içim iyice kararmıştı.. sofiler bilirler mübarek haneye geçerken haneden gelirken koridor oluştutulur o koridorda sonlarda idim mübarek bir nazar etti ki sanki yerimden hopladım korkumdan yüzüne bakamıyordum ama için kıpır kıpır sanki bir şeyler oluyordu anlatmak çok zor.. ilk nazarı o zaman almışız haberimiz yok.. o gündür bu gündür ne musallat kaldı be başka birşey.. anladık ki bu kapıya gelme zamanımız gelmiş sadatlar kendi rızamla gelmeyeceğimi bildiklerinden beni kulağımdan tutup bu kapıya koydular..
bu kapıyı ben bulmadım rabbim acıdı halime rahmet etti.. sadatlar acıdılar halime himmet ettiler de bu kapıda sığınımaya çalışıyoruz.. vel hasıl rakı masasında adını duyduğum mürşidimi şimdi yere göğe sığdıramaz oldum o öyle bir sultan dır ki bembeyaz sarığı nurlu yüzü şifalı bakışları himmet edişi… ahhh sultanım benim ahh.. rabbim herkese bu kapıyı nasip etsin inşallah anlatacak çok şey var daha ama ne yazmaya zaman var ne söylemeye derman. dilerim alemlerin rabbi olan ALLAH’tan her kula nasip etsi bu kapıyı.. bu kapıda rahmet var. Bu kapıda himmet var, Bu yol ALLAH yolu Bu yolda sünnet var doğruluk var, bu kapıya sadık olanlara yolun sonunda çok büyük nğmet var.. ALLAH C.C. beni ailemi bunu okuyan seni ve aileni Sultanımın tüm sofilerini ve bizlerin yedi ceddini ve ümmeti muhamme’di s.a.v. affeylesin inşallah rabbim sadıklardan eylesin inşallah.. Dua ile..

Bir Cevap Yazın

