KALK İTALYA’ YA GİT !

Menzil ‘de Kıbrıstan gelen bir vekil abi, şadırvanda karşılaştığı Mollaya anlatır:

” Rüyamda Seyda Hazretlerini gördüm. Bana dedi ki: Kalk İtalya ‘ya git!
Uyandım, Saat gecenin ikisiydi, abdest alıp tekrar uyudum. Aynı rüyayı tekrar gördüm. Yine uyanıp abdest alıp yattım. Bir kezde daha İtalya ‘ya gitmem istendi. Artık uyumadım. Sabahı bekledim.

Kıbrıs ‘tan İtalya ‘ya gittim. Ne yapacağımı, kimlerle görüşeğimi bilmiyordum. Beni buraya gönderen, boşuna göndermemiştir deyip, beklemeye başladım. Derken bir adam karşıdan bana işaret ediyordu. Tanımadığım bu kişi yanıma yaklaşarak hoşgeldiniz ben de sizi bekliyordum dedi. Sonra bir adam daha, bir adam daha…tam beş kişi çıkageldi…sizi bekliyordum diyerek…tanımadığım bu beş kişi nasılsa beni tanıyorlardı.

Onlara birbirlerini tanıyıp tanımadıklarını sordum. Hayret…birbirlerini tanımıyorlardı. İçlerinden evi en yakın olana gittik, onlara beni nereden tanıyorsunuz diye sordum. Beşinin de hikayesi aynı idi :

” Türkiye ‘den birisi geldi. Adının Abdulbaki olduğunu söyledi. Bana İslam ‘ı anlattı ve ben de müslüman oldum. Her gece gelip benimle sohbet etti. Yanında sizde vardınız ama siz hiç konuşmuyordunuz öylece oturuyordunuz. Sonra bana dedi ki …biz şu an seninle manevi alemde görüşüyoruz. Evet sen müslüman oldun ama şer-i şerif ‘e göre zahiren iman etmeniz gerekiyor. Bu adamı yarın size gönderiyorum. “

Kelime-i Şehadet getirip Müslüman oldular. İtalya ‘da kaldığım süre içinde onlara lazım olan dini bilgileri öğrettim ve tövbe verdim. Adablarını yapmalarını için yardımcı oldum. Hatme yapmayı öğrettim ve Menzil ‘e döndüm. Şimdi gidip Seyda Hazretlerine durumu anlatacağım. ”
https://kainatpadisahi.wordpress.com

Bir Yanıt Bırakın

