AŞK’ A YOLCULUK – 14. BÖLÜM

İMAMIN HAYATA DÖNÜŞÜ

29 yaşındayım ankara da oturuyorum aslında tarikat kökenli bir aileden geliyorum babam kadri-rufai ben küçük yaştan beri kadri tarikatının içinde büyüdüm imam hatip mezunuyum mezun olduktan kısa bir süre sonra vekil imam olarak ankaranın polatlı ilçesine atandım köy imamı olmuştum artık ve 17 yaşında olduğum için devletten maaş alamıyordum köy ücretiyle bir müddet çalıştıktan sonra vekil maaşına geçtim ilk kez gurbetteydim ve çok yanlızdım kimse gelmemişti benimle sabah namazına kimse gelmiyordu bir gün sabah namazına gittiğim sırada tabi yine kimse yok bir adet yasin okudum sonra mihrap da namaza durdum caminin kapısı açıldı ve kalabalık denebilecek şekide bir cemaat gelmişti sanki, aşikare (sesli) bir şekilde namazı kıldırdım selam verdikten sonra baktım kimse yok bu durum bir kaçgün devam edince çok korktum bir iki gün gitmedim sabah namazına sonra bir mübarek geldi rüyama ama rüya gibi değildi sanki evin içinde karşımda oturuyordu gözlerime baktı ve EVLADIM SEN BİZE NAMAZ KILDIRMAKTAN BU KADARMI ACİZSİN dedi kıyametim kopmuştu sanki hemen yatağımdan kalkıp camiiye gittim o korku gitmişti artık benden ve yıllarca o mübareği aradım kadri tarikatına dersliydim bu durumu şeyhime anlattım güzel bi rüya dedi sadece tatmin etmemişti beni tam 9 sene aradım şimdi imam değilim bi hastanede çalışıyorum çalıştığım mesai arkadaşım bana sofilikten bahsetti biraz ilginç gelmişti bana menzile gidelim dedi birgün ben dedim dersliyim ama sizinle gezmeye gelirim dedim hava değişikliği olur dedim ve yola çıktık özel bi arabayla maraş göksun ilçesi yakınların gece geç saatlerde arabamız çok ıssız bir yerde kaldı gaz bitmişti gösterge sıfır benzinle devam edelim dedim aracın sahibi depoyu yeni taktırdığını ve bir damla benzin olmadığını söyledi kadık dedim dağın başında nerden çıkt bu yola diye söylendim sonra dedilerki bi 25 çekelim baba yolu gösterir bize diye. güldüm 25 ne ya dedim dediler 25 tane estağfirullah çek çektik ve araba çalıştı şoktaydım beni kandırıyorlar dedim sonra ibrelere baktım hepsi boş gösteriyordu ve enyakın benzinlik 20 km uzaktaydı sanki bir el itiyordu bizi benzinliğe geldik tam girişinde araba durdu pompaya kadar itekledik arabayı ama araçtaki herkez şoktaydı ve gelmiştik artık menzile cuma günüydü ve cuma namazı için camideydik bir telaş ve hazırlık vardı mübarek bu kapıdan gelecek dediler dışarıdan biri maaşallah diye bağırarak girdi içeri ve mübarek geldi çok tatlı bir koku sardı içeriyi bana gözlerine sakın bakma dediler ama dayanamadım ve kaldırdım başımı ikinci şokuda yaşıyordum 9 sene önce rüyamda gördüğüm mübarekti bu sustum sadece ama içimde fırtınalar kopuyordu dilim tutuldu sanki konuşmuyordum akşam tövbe için toplandık mübarek mihrabta oturmuş heybetiyle etrafa nazar ediyordu uzun uzun seyrettim sonra tövbe aldık ama lain şeytan bırakmadı yine peşimi su soğuk ne yapacaksın zaten hastasın eve gidince yaparsın adabı diyordu kulağıma ve kazandıda adabı yapmadan köyden ayrıdık geldikten sonra şeytan bırakmadı peşimi diğer dersimide çekmiyordum artık tam1,5 sene adapsız başı boş gezdim diğer arkadaşlarımda umudu kesmişlerdi benden bir gün komşumun vekil olduğunu öğrendim ve o akşam yatsı namazına durmak üzereyken kulağıma biri fısıldadı AKŞEMSEDDİN GİBİ ZİNCİRLEMİ GELECEKSİN BU KAPIYA diye irkildim ve artık bu işi bitirmem gerek dedim hemen tövbe aldım kısa zamanda derste verdiler şimdi hizmetin içindeyim çok şükür muhabbetim aile saadetim evimin bereketi geri geldi rabbim beni ve tüm sofileri bu kapıda daim eylesin saadatların duası üzerimizde olsun inşallah selam ve dua ile.

AŞK’A YOLCULUK hakkında bilgi almak için tıklayın -Tıklayın

SİZDE HİKAYENİZİ GÖNDERİN YAYINLAYALIM – Tıklayın

AŞK’ A YOLCULUK bir önceki bölüm-Tıklayın

Bir Cevap Yazın

