AŞK’A YOLCULUK – 12.BÖLÜM

AŞK’A YOLCULUK – 12.BÖLÜM

BİR GÜLÜŞÜNE TAB OLDUM

Çok küçük yaşlarda bu yoldan haberdar idım. nefsi yenip bir türlü bu yola kaydolamıyor idim.. yolun güzelliğinden haberdar olup daha güzel yollar arıyor idim.o cemeat benim şu senin gezip duruyor idim O na giden tüm güzel yolları takip ediyor ama: kaydolamıyor idim.

yıllar böyle sürer iken: hizmetimden de geri kalmıyor idim. evde yapılan hatmelere girmez iken, gelen sofilerin hatmeye girdiklerinde yanlarında getirdikleri çocuklarına bakar ikramlarını yapar idim. Eve gelenler Elli atmış bazen 80 ni bulur idi . ev çocuk yuvasına döner idi.Onlarla ilgilenmek bana girmekten daha çok zevk verir idi. Yola girmez idim ama çok sever idim yoldakileri, ve yol sahibini..

hal böyle devam eder iken:bir gün rüyamda Seyda(ksa) hz gördüm .o aralar beraber yaşadığımız ağabeyim iflas etmiş çok kötü bir durumdaydı.annem ve babam aciz kalmış idiler Üzültülü bir halde uyudum. Rüyamda bahçemizin tellerle kaplı olan surdan süzülerek akın akın,akıp bahçeyi dolduran asker sürüsü gördüm . korkmaya başlayıp saklandım “Allah ım” dedim “iyi ki ağabeyim yok yoksa bu askerler onu alıp giderler” diye söylenip saklanmaya devam ettim sonra bir de baktım ki cübbeli sarıklı bir şahıs ortada ve yanlarında asker kıyafeti giyinmiş bir insan sürüsü ortadaki de resmini gördüğüm Seyda(ksa) hz . bana bakıp gülerek halay çekmeye başladılar korkularım biraz olsun azaldı saklandığım yerden çıktım ve anneme koştum ne” oluyor anne? ne yapıyorlar bunlar “dedim annem de “yavrum bunlar Seyda hz askerleri: ağabeyini korumaya geldiler” dedi. İçimi huzur kapladı hayranlığım artı sevinçten Allah diye öyle bir çığlık atmışım ki çığlığımla uyandım. Rüyamı aileme anlattım onlar da “ elhamdullillah inşallah sıkıntılarımız bitti” dediler ve elhamdullilah sıkıntımız bitti de. Birkaç ay sonra Seyda hz ebedi aleme göç etti çok kötü oldum onlardan çok üzüldüm dersem kalpleri yalnız rabbül alemin bildiğinden ben yanılmış olurum. Arkadaşlarım o üzüntüyle bana “sen niye ağlıyorsun ki ? daha bağlı bile değilsin” dediler.Ve bu bana çok acı vermiş idi.. sabahına da Seyda hz ebedi aleme uğurlamaya gittiler. Beni götürmediler. ertesi gün başka bir şehirde üniversite okuyan bir sofi ablamız ağlayarak yanıma geldi “bacım” dedi “sen tövbe almalısın sen sofisin” dedi “kim dedi “ dedim “söyleyemem” dedi ..”ben bir şeyler biliyorum, görüyorum. o gece ranzadan fırlamam boşa değil idi çok güzeldi, çok güzeldi “dedi. Ve ağlamaya devam etti.ben de “gördüklerini anlat. tevbe alacağım zaten” dedim bana “hayır almadan olmaz. sen al, ben anlatacağım” dedi ..bir şeyler gördüğü kesin idi ne gördüğü ve nasıl gördüğü belli değil idi. gördüğü rüya mı idi yoksa hal mi çok merak ediyor idim. çok ağladı ve çok etkilendim ardından aynı gün hıçkırarak öyle bir tövbe aldım ki ” haralde” dedim “bundan sonra hiç günah işleyemem” bu öyle tövbe idi ..ama nerdeee: aynı hal üzeri kalmak( sofi olduktan sonra ablaya sordum “ gördüğün ne idi “diye söylemedi. “daha sonra” dedi çok ısrar ettim, daha sonrası gelmedi.. sonra o evlendi ben de.. ayrıldık; her birimiz bir yere gitti. Yıllar sonra görüşmek nasib olduğunda yine sordum bu defada unuttuğunu söyledi. İmtihanım bitmiyor idi .Sonrasında ne mutlu ki Tövbe aldıktan bir kaç ay sonra menzile gitmek nasip oldu bana. Arkadaşlarla beraber muhabbetli bir şekilde gidiyor idik.. arkadaşıma derdimi anlattım .Gavs seyid Abdulbaki hazretlerinin çok sert bakışları var.ben O ndan çok korkuyorum”dedim.,” bir türlü muhabbetim gelmiyor, ne yapacağım?” dedim oda hayret ve şaşkınlıkla kızarak “olamaz ne diyorsun ya ? bu şekilde olmaz.artık” Diyerek cebinden Gavsım seyid Abdulbaki hz fotoğrafını çıkardı gösterdi. ( eskiden menzile gidemeyenlere rabıtalarını yapabilsinler diye mürşidin fotoğrafı gösterilir idi) yarı uykulu bir vaziyette yan dönüp baktım fotoğrafa yine sert bakışlı bir fotoğraftı tam gözlerimi kaçırıyor idim ki:birden fotoğrafın bana gülümsediğini gördüm tekrar fotoğrafa döndüm halen bana gülüyor idi. .O fotoğraf nasıl canlandı ve güldü uyku ya da uyanıklığım arasında bana. bilmiyorum ama bildiğim tek şey Öyle bir muhabbet aktı ki içime o an annemden babamdan çok sevdiğim kardeşlerimden bile çok sevdim O nu ve halen de seviyorum O nu. Rabbim O nlardan ayırmasın inşallah.

AŞK’A YOLCULUK hakkında bilgi almak için tıklayın 

SİZDE HİKAYENİZİ GÖNDERİN YAYINLAYALIM 

AŞK’ A YOLCULUK bir önceki bölüm

Bir Cevap Yazın

