ÖKÜZ BİLE ANLADI !

Seyyidlerimizden biri anlatmış;

Ben çift sürüyordum. Yemek molası için öküzleri bıraktım. Yemeğe başladıktan biraz sonra alaca öküz yanıma sokuldu. Ağzını kulağıma uzattı ve açık bir lisan ile “ Senin şeyhin GAVS, GAVS ” dedi. O anda aklım başımdan gitti , cezbeye düşmüş gibi oldum. Hemen GAVS hazretlerine koştum ve hadiseyi anlattım mübarek ağlayarak buyurdu ki:

” Bazı ilahi halleri ,ALLAH cc ın kudretiyle mahlükat bile bilir .İnsanlar ise bunu (bundan) gafil oluyorlar ,dedi. ”

GAVSI SANİ(K.S.A) SAYFASI

 

Bir Cevap Yazın

