SEYDA HZ’NİN (K.S) RUHU İÇİN HATİM OKUNUYOR. CÜZ ALMAK İSTER MİSİNİZ?

Muhammed Raşid hz’nin (k.s) ruhları için hatim okunuyor.

1.HATİM BİTTİ

2.HATİM BİTTİ

3.HATİM BİTTİ (Azerbeycan Vakfı aldı)

4.HATİM BİTTİ (Azerbeycan Vakfı aldı)

5.HATİM’ BİTTİ

6.HATİM  BİTTİ

7.HATİM BİTTİ

8.HATİM BİTTİ

9.HATİM BİTTİ

10.HATİM BİTTİ.

Hatimlerimiz bitmiştir, alan almayan herkesten Ellah razı olsun.amin

15 responses to “SEYDA HZ’NİN (K.S) RUHU İÇİN HATİM OKUNUYOR. CÜZ ALMAK İSTER MİSİNİZ?

  1. Geri bildirim: DOKTORU ALİ OKUR MUHAMMED RAŞİD HZ’Nİ (K.S) ANLATIYOR « Menzil – GAVSI SANİ(K.S.A)·

  2. Geri bildirim: Video Title « Menzil – GAVSI SANİ(K.S.A)·

Bir Yanıt Bırakın

