AŞKA YOLCULUK: Sofi Oluş Öyküleri / 16.BÖLÜM

AŞK’A YOLCULUK – 16.BÖLÜM

İzmir’den bir hicret öyküsü:

Açık bir bayandım. Ama küçüklüğümden beri Allah dostlarını Evliyaları çok severdim ve çok saygı duyardım .küçükken hep onların hayat hikayelerini dinlediğimde ağlar Allahım bende onların yanında olsaydım o zamanlarda yaşasaydım derdim..Ama günah alışkanlık halindeydi her adım günahın bataklığındaydım Allah affetsin..
Eşimle evlenmeden önce Allaha hep dua ederdim .Bana abdestinde, namazında kur’an okumayı bilen bir eş nasip et diye ..Allah nasip etti evlendik.Hamileydim .Bir bebeğin oluşumunu aşama aşama inceleyerek vaktimi geçiriyordum.Ve bu oluşum Rabbimin kudretini benim gözlerimin önüne apaçık serdi ve beni uyandırdı.. Ayetel Kürsi yi ezberledim o kadar çok sevdim ki bu sureyi bebeğime ördüğüm yeleğin her sırasında okudum. Arrtık kapanmak istiyordum .Ama doğumdan sonra kapanmak nasip oldu..Kapandığım gün babamın büfesine gittim..Kızım gel sana tövbe aldırayım ben Nakşibendi oldum dedi.Babam 15 sene başka cemaatteydi. Hiçbir soru sormadan hemen tamam gidelim dedim. Tövbe aldım.

Eşim, aynı günün akşamı o da tövbe aldı. Bir gün babam bana dedi ki kızım haftaya Adıyaman’a gidiyoruz İ nşaallah siz de gelin. Baba dedim imkan yok, eşim göndermez .Sen karışma dedi, eşime söyledi ve eşim dedi ki tamam baba gidelim, ben de çok merak ediyorum, görmek istiyorum. Ben çok şaşırmıştım çünkü eşim memleketi olan Ispartaya bile bizi götürmemişti yol uzak diye ..

Gitmemize 4-5 gün kala artık yemek yiyememeye başladım. Sanki bir zincir var kalbimde beni çekiyor. Yola çıktık, yol sanki bitmek bilmedi . Cebimizde doğru düzgün para olmadığı halde Allahın izniyle hiç bir şeye de fazladan yollarda ihtiyaç duymadık..

Menzile ilk vardığımızda hepimizi bi ağlamak tuttu. Deli gibi ağlıyorduk.. “Sofi baba geçecek hadi” diye bi ses duydum valizi yere fırlattığım gibi koşmaya başladım..25 estağfirullah çektim..Rabıtayla beklemeye başladım…
Seyda Hazretleri(k.s) yanındaki sofiye bir gün şöyle demiş: Bana istediğini sor, bugün senin sorularına cevap vereceğim. Sofi de sormuş. Sorularından bir tanesi de, Kurban, size herkes gelip mürid olabilir mi?

Allahım o ne güzellik..zannettim gerçek değil. Sen gerçek misin var mısın babaaa diye bağırmaya başladım içim den..Sandım aşkından o an delirebilirdim, akıl dışı bir nur ve güzellik..Aşkım daha da arttı ve çocuğum bağırmaya başladı “Gavs dedeee” baktım o da aşık, etrafıma baktım herkes aşık; dağı taşı kedisi kuşu aşık ..O menzil de okunan ezan kadar tatlısını hiç duymamıştım..

Ayrılmadan önce eşime dedim ki herşeyi bırakalım zaten bi eşyalarımız var buraya yerleşelim burda kalalım..Kalamadık tabi ama geriye dönerken sanki canımdan bir parça bana kalmıştı da canım orda kalmıştı..Öyle ağladık ki..Boynumuz arkada kaldı bakmaktan. Çok üzüldük, ayrılık çok zor geldi Gavsımdan ks.aliyye

İzmir’e döndüğümüz de Kuran okumayı Gavsımın himmetiyle öğrendim..Ve Gavsımın ks himmetiyle başkalarına da öğrettim. Hala da fırsat buldukça öğrenmek isteyen olursa öğretiyorum..Gören insanlar beni tanıyamıyorlar 360 derece değiştiğimi eşimin zorladığını sandılar, halbuki aşkım babam Gavsım ks aliyye himmetiyle duasıyla oldu ve Rabbimin izniyle bundan sonra da olacaksa o şekilde olacaktır inşaallah ..Çocuğum da küçük sofi oldu dedesine ks aşık onun sevdiği şeyleri yapmaya gayret ediyor İnşaallah yalnız eşim için dua istiyorum ben de kaçaklıktan vazgeçsin birlikte yaşayalım İslamiyet sofiliği İnşaallah ..

Öyle büyük bir kapı ki sanki insan sırtını kocaman bir dağa yaslamış gibi hissediyor..Ve aşkının içinde kaybolup gidiyor .Arada dünyaya daldığında Sadat tutup çeviriyor yani sahipsiz başı boş kimsesiz yalnız bırakmıyor ..Bırakmasın da İnşaallah Rabbim Ümmeti Muhammedi sofi eylesin..70 milyarı sofi eylesin bizim de muhabbetimizi babam ks aliyye ile arttırsın İnşaallah .

Allah a emanet olun.Sadatın ks duası Gavsımın ks himmeti daim olsun İnşaallah..bize dua edin sofi kardeşim Allah razı olsun dünya ahiret göz açıp kapayıncaya kadar Gavsım ks aliyyeden ayırmasın.

AŞK’A YOLCULUK hakkında bilgi almak için tıklayın

SİZDE HİKAYENİZİ GÖNDERİN YAYINLAYALIM 

AŞK’ A YOLCULUK bir önceki bölüm için tıklayın

GAVSI SANİ(K.S.A)”  Sayfasına Gitmek İçin Tıklayın     >              

Bir Cevap Yazın

