AŞKA YOLCULUK / 17.BÖLÜM : Sofi Oluş Öyküleri (YENİ BÖLÜM)

Almanya’dan bir hicret öyküsü:Ben Almanya’dan bir bayan, 35 yaşındayım iki çocuk annesi ve meslek olarak eczanede çalışıyordum. Tesettürlü bir bayan değildim. Önceden, ilk zamanlar bir rüyada bir şeyler anlatmaya çalışıyorlardı bana o zamanlar başlamış hidayete cağrı ama fark edemedim. Bir beyaz giyimli ama yüzünü görmediğim bir zat vardı karşımda da bana bir uçurum

gösteriyordu içinde ince bir ışık vardı oraya baktırdı bana, bu ne dediğimde o da cehennemin ateşi dedi ama bu sadece bir ışık ama o büyük ateştir, çok derin olduğu için sana öyle geliyor diye tarif etti. Ben çok korktum. Sen böyle devam edersen oraya gideceksin diye uyarıldım o zatdan. Ve ben bunun üzerine artık karar verdim ki hayatımda bir şeyler değişmesi lazım ama tek başına başaramıyordum. Yine bir rüya gördüm ve kıyametin koptuğunu ve her şeyin bir anda darmadağınık olduğunu gördüm. Çok uzun uzun insanlar vardı yanımda ve mahşerde toplandığımızı gördüm. Korkudan parmaklarımı yiyordum çok korkuyordum halimden keşke keşke diyip duruyordum….
Hemen namaza başladım bu rüyadan sonra, ama yine başaramadım 😦 Bir kılıp bir bırakıyordum çok istiyordum ama o kadar çok gaflet var ki ama gayrete devam ediyorum. Eşimin arkadaşı hocaydı onla konuştum. Bir şeyler yapmak istediğimi ama yapamadığımı ve büyük istek olduğunu anlat. Bundan sonra bir Vekil ile tanıştım, sohbetler dinliyordum ve hep birilerinden bahsediyordular. Sormaya başladım Allah dostları kim neden ne için böylece bir koca yıl geçti, içimde Allah sevgisi ve Allah dostlarının sevgisi yaşamaya başlamıştı. Bir gece kalbimde bir şeyler doğdu, gecenin bir vaktinde kalbim bana bir seyler yaptırıyordu ve ben sadece yapıyordum.O zamanlaR tabi ki Adaplar olduğunu bilmediğim için önce abdest gusül ve iki rekat tövbe namazı kıldığımı ve pişman olduğumu söylüyordum. iki sayfa tövbe süresi okuduğumu ve bir şeyle konuştuğumu hatırlıyorum -ama kimle konuştuğumu bilmiyorum- Her şey kalbimle konuştuğum için ve geçenleri yaptığım için biraz şaşkındım ama korkmuyordum, yapıyordum . Uyudum ertesi gün bunu bir Vekile anlattım ama çekiniyordum acaba tamamen aklımı kaybettiğimden ya da bir hayal, bir rüyaydı, emin olmadığım fazla da bir sey anlatmıyordum.

Birden bu sofiliği sevmiştim, karar verdim sofi olmaya ama en büyük problem eşimin bana karşı gelmesi. Tövbe için bir bayan vekile ihtiyacım vardı ve nerden bulacağım diye telaşındaydım. Bir ablaya anlattım durumu ve o bana bir Vekil ayarladı. Esim bana o gün ne olduysa çokta razı değildi ama yine izin verdi sofi olmaya elhamdülillah. Çok güzel mutluydum artik bir sofi olmuştum Gavsıma karşı büyük bir aşk duymaya başlamıştım, içimi yakıyordu. Öyle bir sevgi ki anlatamıyorum, anlatmak istesem bile tarif edemiyordum. Çok güzel rüyalar görmeye başladım insaellah. Namazlarım değişti, artık kılabiliyordum hepsini, beş vakitleri hiç zor da gelmiyordu rabıta ve hatmeleri öğrenmeye başlamıştım. Hareketlerim, bakışlarım sanki böyle bir uykudaymışım gibi birden beni uyanmışım gibiydim , yaptığım günahlarımı görmeye başladım ve en kötüsü kendimi çok iyi biri sanıyordum. Eyvah dediğim günler oldu halim ne olurdu diye çok günler düşündüğüm oldu ve anladım ki BU SON Şans, bunu da kaçırma dedim. Ve öyle bir teslimiyet içinde bu yola hiç durmadan gayret etmeye başladım. Öğrenmek af edilmek istiyordum sadece Derdim Allah olmuştu onun rızası için çabalamayı, gaflet içinde olduğum seneleri, yaptığım günahları affettirmeye çalışıyordum. Pişmanlık öyle yakıyordu içimi nasıl bu kadar kör olabilirim, nasıl bilemedim dinimi diye diye hayretlerde kalıyordum. Mürisidimi görmek istiyordum ama nasıl gidecektim, ailem, eşim, dostuma nasıl anlatayım, anlatmak calışsam bile yanlış anlamalarından korkuyordum. O kadar üzülüyordum hasret içimi iyice sarmıştı. Mürşidimi görmek o kadar istiyordum ki…Duydum ki Gavsım geliyor Almanya’ya, ilk kez sevinçten ağlamaya başlamıştım.

Bir tekkede ilk kez gördüm heybetini, bambaşkaydı ne vardı ki beni böyle kendisine aşık eden güvendi, birde sanki beni anlıyordu, içimdekileri. Menzilede iki sene sonra gittim ve çok şeyler yasadım, ilk gün sabaha doğru geldik ve sabah namazının ezanı okundu. Gavsımız kapıdan doğru camiye yürüyeceğini söylediler , koşa koşa gittik, heyecanlı heyecanlı bekliyordum. Bir çıktı kapıdan her şeyler benim oldu. Babamı görüyordum, mürşidimi değişmiş, nurlanmış iki sene çok farklıydı, menzilde zamanım güzeldi içimden geçirdiklerim sanki önüme geliyordu. Hizmet yapıyorduk her gün ama hiç usanmıyorduk. Asslında fazla bir şey anlatsam bile oraya gidip yaşanması gerektiğini düşünüyorum. Teslim olmak lazım, araştırmak lazım. Ama bu kapıda çok büyük nimet olduğunu biliyorum ve SIMSIKI sarılmak gerektiğini ve gerçekten ALLAH DOSTLARIN bize hakka ulaştırmanın bir yolu olduğunu inanarak gitmesi lazım her şey ALLAH RIZASI IÇIN ve hiçbir şey mürşidin de değil sadece bir aracı olarak bilip kendini bu yola baş koyması lazım. Cok şeyler değiştiğini gören dostlarım, ailem bu yola kendileri özenmeye başlamışlardır. Çünkü bendeki güzelliği fark edip sana ne oldu böyle nasıl birden değiştin dediklerinde bir ALLAH DOSTUNUN elinden tutup yol yürüdüğümü kolaylıkla anlatabildim. İnsanlar yaşantıma bakınca büyük adımlarla Alah’a doğru gittiğimin farkındalar. Bazen bile ben kendime inanamıyorum bu kadar kısa bir zamanda, insan bu kadar değişir mi aklim hala ermiyor .Ailem komşularım bunu fark edince onlarda sofi oldu ve bana dua ediyorlar insaellah bu anlattıklarımla bende başkalarının hidayetine ümit ederek yazıyorum… Selamu aleyküm

Daha Dazla Paylaşım İçin: www.kainatpadisahi.wordpress.com

AŞK’A YOLCULUK hakkında bilgi almak için tıklayın: http://on.fb.me/T5zHRM

SİZDE HİKAYENİZİ GÖNDERİN YAYINLAYALIM –
>https://www.facebook.com/messages/KAINAT.PADISAHI

AŞK’ A YOLCULUK bir önceki bölüm: http://bit.ly/Tun5X9

http://bit.ly/Tun5X9

AŞK’A YOLCULUK hakkında bilgi almak için tıklayın

SİZ DE BU ADRESTEN HİKAYENİZİ GÖNDERİN YAYINLAYALIM

Bir Yanıt Bırakın

