AŞKA YOLCULUK / 18.BÖLÜM : Sofi Oluş Öyküleri

AŞK’A YOLCULUK – 18.BÖLÜM

Es selamun aleykum ve rahmetullahi ve berakatuhu…. Kim olduğum nerden olduğum değil bu güzel yola nasıl alındığım önemli olann.. Bu bahçenin gülü olmadan önce bende dünyaya dalmış biriydim ne yazık ki. Bir gün yine cuma namazı için camiye gitmiştim . Hoca hutbede müminlerin sıfatlarını anlatan ayetler okuyordu . Ve bir ayette gerçek mümin, ELLAH deyince kalbi titrer manasına gelen bir ayet okudu… Şaşırmıştım. Bir insanın kalbi nasıl titrer ki? Derken hoca ne zaman o ayeti okursa yanımda ki biri titreyip duruyordu. Ne olduğunu bilmiyordum. Hoca ne zaman ELLAH derse adam titriyordu.. İşte o zaman anlamıştım kalp nasıl titrer.. İster istemez gıpta ettim . Acaba bu adam kimdir, ne yapar da kalbi ELLAH deyince titrer … Daha sonra tanıdık bir kaç arkadaşa anlattım olayı Arkadaşlar Nakşibendi tarikatında cezbe var o olay olabilir dediler.. İyice şaşırdım, cezbeyi ilk defa duymuştum.. Hmen birkaç sofi arkadaş buldum, sordum durumu öğrendim … “Aşktandır” dediler. Kendimden utanmıştım, o zaman gerçek mümin ELLAH deyince kalbi titrermiş. O zaman ben neyim diye sordum kendime… Daha sonra dua ettim.. “Allah’ım bu ne güzel yoldur ki adın anılınca kalp titrer” diye “ Keşke ben de bu yolda olsaydım” diye… Fazla süre geçmemişti ki bir gece rüya gördüm. Rüya da cuma için camiye gidiyordum.. Fakat cami başka bir camiydi. İlk defa öyle bir cami görüyordum… Çok çok farklıydı.. Ve cemaate baktım, hepsi sofiydi… Ben o zamanlar başka bir yere bağlı olduğum için kendi kendime dedim ki burada sofiler arasında ne işim var, ben başka bir yere bağlıyım dedim. Derken camiye yaklaştım ve o önceden camide gördüğüm ELLAH deyince titreyen zat vardı. Bana “Gel Mahmut ELLAH’ı ve efendimizi anacağız, gel bize katıl dedi. Ben de “Ama abi ben başka yere bağlıyım olmaz ki dedim .. Olsun ne fark edecek zikir kötü mü? Dedi. Ben de kabul ettim, halka kuruldu biz ne diyorsak sende söyle dedi. Ve gözlerin kapalı olsun, açma dedi.. Tamam dedim ve halkalı zikir başladı… Ben meraktan çatladım neden gözler kapalı diye. Ve açtım ki ne göreyim .. Üstümüze nur yağıyor, yağmur gibi hemen kapattım gözleri içimden Allahıım bu nedir kimdir bunlar, ben nereye geldim dedim.. Derken zikir bitti. Ve gökten süt gibi bir ışık nur ağzımdan girdi, kalbime girdi ve oradan tüm vücuda yayıldı. Tertemiz olmuştum, şaşkınlığım hatsafadaydı. İlk defa yasıyordum böyle seyleri..Tüm işlemler bitince o cami de titreyen zat caminin yanında olan berrak denize gitti ve bir yerde durdu ve bana hadi gel Mahmut dedi. Bende abi nasıl geleyim, ben su üstünde duramam dedim ama ısrar etti deneyeyim dedim .. Ayağımı attım suya ama batmadım çok şaşırdım .. Su üstünde yürüyorum. Ve on son o zatın yanına kadar gittim güldü elini sırtıma vurdu tamamdır kıvama geldin dedi… Oracıkta uyandım.. Hayırdır inşaellah dedim benim gibi günahkardan sofi olur mu ki dedim.. Normal hayata devam ettim bir ay bile geçmeden kendimi dergahta tövbe alır halde buldum .. İşte o zaman anladım nasıl bir piyangonun bana çıktığını… ELLAH BİZİ İKİ CİHANDADA SADAT I KIRAMLARIN YOLUNDAN AYIRMASIN…

 ●AŞK’A YOLCULUK hakkında bilgi almak için tıklayın

 ●SİZDE HİKAYENİZİ GÖNDERİN YAYINLAYALIM 

 ●AŞK’ A YOLCULUK bir önceki bölüm için tıklayın
GAVSI SANİ(K.S.A)”  Sayfasına Gitmek İçin Tıklayın     >              

One response to “AŞKA YOLCULUK / 18.BÖLÜM : Sofi Oluş Öyküleri

Bir Cevap Yazın

