AŞKA YOLCULUK / 21.BÖLÜM : Sofi Oluş Öyküleri (YENİ BÖLÜM)

 

AŞK’A YOLCULUK: Sofi Oluş Öyküleri / 21.BÖLÜM (YENİ)

Ayna öyle pürüzsüzdür ki…
Günahın sırtında, başın omzunda, ellerin kavuşmuş, utanç damarda, pişmanlık ağızda, gözler yerdedir karşısında.

19 yaşındayım sizlere İstanbul’dan yazıyorum de

dim hizmet olur himmet çoğalır inşallah. Niyet her zamankinden…Güzel dönüşlere vesile olması dileğiyle.
Çok küçüktüm ailem sofi oldu sonrada onlar vasıtasıyla tanıştım bu yolla. Menzil’e gider gelirdik arada, ben bir şey anlamazdım tabi, ablam şifa buldu hastalığına ikimizde çok küçüktük o zamanlar, Allah onlardan razı olsun. Sofiler bilir ki 8 şart yapmadan sofi olunmaz, vird çekmeden de Nakşi. Elhamdülillah 14-15 yaşlarımda ailemin de vesilesiyle sofi oldum. Tabi girdim amma benim hiç bir şeyden haberim yok. Karma bir devlet okulunda okuyorum, başörtüyle aram iyi değil, giyinişimin bir avamdan pek fazla da farkı yok.. Allah affetsin. Sofiydim ama ben de hala bir değişim yoktu, hayır onu bırakın adım sofiydi yalnızca; şeyhinin adını bilmeyen sofi olur muymuş? Sadatlar çok büyük Gavsımız çok büyük bir kere intisap ettin mi bırakmıyorlar şahidim, siz de şahit olun anlatıyorum… Boşlukta hissediyordum ama bu düşüncelerimi boş verip geçiştiriyordum..
Sonra ne oldu değil mi?
Lise 3teydim sanırım. Bir gün sabah namazı vakitleriydi uyuyordum birden zangır zangır titremeye başladım kalbim öyle hızlı çarpıyordu ki inanamazsınız. Ablamla aynı odada kalıyorduk o zaman. Ona seslenmeye çalışıyorum olmuyor. Sonra bir ses duydum ismimle hitap etti bana ve dedi ki: “Buraya kadarmış.. Bitti. Şimdi ne yapacaksın ..” Ben yalvarmaya başladım her şeyi değiştireceğim lütfen şimdi değil şimdi değil. Son sözlerini söyle falan dedi.Ses o sözleri söylemeye devam ediyordu. O vaktin namazını kılmadan alma canımı diyordum sanki çok namaz kılıyordum ya… Lütfen şimdi değil namazımı kılayım, başka biri olacağım söz!. Aklıma şehadet getirmek geldi öleceğim sandım şehadet getirirken kendime geldim, titremem geçti sakinleştim. Hemen ablama döndüm acaba rüya mı görmüştüm, gerçek gibiydi, gittim geldim resmen. Abla dedim sana sesleniyordum sesim geldi mi? Evet demez mi haydaa bizim ki filme dalmış cevap vermemiş. Mecalim yoktu ne oldu dedi neler olmadı ki dedim hemen koşar adımlarla abdestimi aldım namazımı kıldım ağladım dua ettim tövbe ettim tekrar yattım. İlk önce hiç kaçırmadan namazlarımı kılmaya başladım, yeni Müslüman olanlar kadar heyecanlı yapıyordum her şeyi. Sonra kapandım elhamdülillah. O zamanları himmet sağanağı vardı diye anlatırım hep. Çok büyükler. Sonra bir arayıştır ki aldı beni. Her şeyi yapıyordum ama bir şeyler eksik gibiydi. Sofiydim ama inancımda bir bozukluk vardı. Anneme sordum hepsini tüm soru işaretlerini. Kaç yıldır tasavvufla ilgilenen annem yanıtladı her bir soruyu Elhamdülillah aradım, sevdim, okudum, sevdim, nazarına girdim. Sonra beni bir hasret kapladı gözümü kapıyorum Seydam, yanıma bakıyorum Seydam. Dedim benim de onun sevgisini kazanmam lazım

(“GAVSI SANİ(K.S.A)” SAYFASI ->www.facebook.com/KAINAT.PADISAHI )

Dedim benim de onun sevgisini kazanmam lazım okudum bildim ki vird çekmek lazım, hatmeye katılmak lazım, rabıta yapmak lazım, sofilerle beraber olmak lazım. Elhamdülillah onlarda kendiliğinden bir baktım ki oluyorlar. Ve farkında olmadan Müslümanlıktan müminliğe doğru gidiyorsunuz. Onlar sayesinde yaşamınız da İslam oluyor. Ve sevda büyütmeye başlıyor sizi. Elhamdülillah. Her şeyin bir adabı vardır. Yaradan’a ulaşmanın da adabı Yar’dan geçiyor böyle…
Hepsi başkadır da Gavs tüm hatalarına, tüm günahlarına o pis nefsine ayna oluyor ya işte orası insanı alıyor başka yerlere götürüyor. İlk nazarla tedavim bir sene sürdü. Bir senenin sonunda tüm hayatımı değiştirdim Elhamdülillah. Şimdi her nazarda her tövbede yeni yeni sünnetler katıyorum kendime. Ama inanın kendiliğinden oluyor hepsi. E iş böyle olunca hayran kalmamakta imkansız oluyor. Sevmemek, muhabbet duymamak imkansız. Şarkıların ilahi oluyor, Sözlerin İlahi. Tek derdin oluyor o da İlahi. Ama nefis kötü, nefis pis, nefis çok fena bırakmıyor seni, aşağı çekiyor sürekli. inşaellah onu da, nazarlarıyla elini kolunu bağladıkları gibi bir gün öldürmemize de yardım edecekler. Semerkand Tv’de dinlemiştim bu bir gün sonrada olabilir tam ölüm anında da, ikisi de birdir, bu yolda ölmekte güzeldir. Yolumuza devam inşaellah. Allah herkese nasip etsin bu kapıyı.

Ve son söz: Hıçkırıkla aldığın tövbenin tadı, tüm dünya zevklerinden güzeldir.

Esselamu aleyküm..

AŞK’A YOLCULUK Facebook Sayfasını Takip Edin 

●AŞK’A YOLCULUK hakkında bilgi almak için tıklayın

●AŞK’ A YOLCULUK  bir önceki bölüm için tıklayın

●SİZDE DE BU ADRESTEN  HİKAYENİZİ GÖNDERİN YAYINLAYALIM

GAVSI SANİ(K.S.A)”  Sayfasına Gitmek İçin Tıklayın     >              
Bir Cevap Yazın

