AŞKA YOLCULUK / 22.BÖLÜM : Sofi Oluş Öyküleri (YENİ BÖLÜM)

AŞK’A YOLCULUK: Sofi Oluş Öyküleri / 22.BÖLÜM

Kısaca kendimden bahsedecek olursam adım Şükran, Çocuk Gelişimi birinci sınıf öğrencisiyim… Çocukluğumdan beri namaz kılar, Kuran okur, orucumu tutarım ama son üç yıldır Kuran okumuyor kıldığ

ım namazlardan feyz almıyor hep bir şeyler eksikti hayatımda küfre düştüğüm zamanlar bile oldu. Rabbim beni bağışlasın bu tarikatı çok kınadım, gördüğüm bir rüya ve sevdiğim insan beni bu noktaya getirdi. Bundan 6 ay kadar önce bir rüya gördüm Veysel Karani Hazretlerini ziyarete gidiyorum ama beni kabul etmiyorlar kapının eşiğinde kalıyorum uyandığımda bir süre kendime gelemedim çok üzüldüm, rüyamı tabir ettirdim çok mu sıkıntılısın dedi cevap veremedim gözüm doldu. Hoca benimle Menzile gelir misin dedi hayır olmaz dedim öyle bir niyetim hiç bir zaman olmamıştı. Tövbe etmek de, bir tarikata bağlanmak da benim düşünceme tersti. İki ay önce bir kafile Menzile gidiyor sen de gelir misin dediler kabul ettim belki manevi bir huzur bulurum ve bir dileğim vardı o da gerçekleşir diye bu yola çıktım. Kınadığım yoldayım daha Fırat nehrinin kenarında beklerken pişman oldum bu insanların arasında ne işim var ablam aradı ne yaptığımı sordu pişmanım dedim rahat ol tövbe etmek zorunda değilsin gider görür dönersin dedi birden rahatladım velhasıl Menzil büyüleyici bir yer fakat nefsim durmadan beni zorluyordu. Sürekli bir şeylere bakıp kınıyordum bir sofi yüksek sesle tövbe alacaklar beni takip etsin dedi ayağa kalıktım gidip gitmemekte karasızdım ve sonunda tövbe ettim manevi huzura ihtiyacım var ya Rabbim ruhumu gönlümü ferahlat talimatları dinlerken Marmarisli bir bayan yanıma geldi yaşlıydı onu arabadan indiğimde görmüştüm nur yüzlüydü kendini anlattı bana dönüp kızım niye buradasın dedi afalladım ağladım bir dileğim var bir de manevi huzur dedim konuştuk bir süre insan yakınındakilere anlatamadığı her şeyi bir yabancıya anlatabiliyormuş onu anladım…(“AŞK’A YOLCULUK Facebook Sayfasını Takip Edebilirsiniz ->www.facebook.com/AskaYolculukSofiOlusOykuleri)Gavs-ı Sani Hazretlerini ilk gördüğümde hiç bir şey hissetmedim her namaz saatinde hep aynı şey insanlar görmeye gidiyor ben de onlarla öylece bakıyorum ne bir his ne de duygu bana ilk kez mi görüyorsun diyenler oldu evet dedim o zaman öne geç biz daha önce de gördük bana yer veriyorlardı fakat ben hiçbir şey hissetmiyorum boşuna buraya kadar geldim buradan da umudunu kes dedim kendime ta ki sabah namazına kadar. Kalkmak istemedim yıldızları izledim bir süre ne gidip görecem kaç kezdir görüyorum her defasında ne bakacağım bunları düşünürken birden kalktım son kez dedim yere oturdum ve bekledim Gavsımız namaza gitti dönmesini beklerken dua etmeye başladım ve döndü o kısacık mesafede ilk kez yüzünü gördüm ve o gözlerini ben mi yanlış gördüm diyorum gözleri gözlerime değdi hissettim o an içim ısındı tarifi yok anlatılmaz ağlamaya başladım ne olur Rabbim bana yardım et beni dost doğru yola ilet beni boş çevirme işlemiş olduğum bütün günahlardan pişmanım beni af et sana muhtacım beni yalnız bırakma ya Rabbim hala o gözleri hatırladıkça ağlıyorum…Bu gün bu noktaya gelmeme vesile olan insan ona minnettarım her ne kadar onu kaybetmiş olsam da tek duam tevekkeltü Allah diyorum Rabbim her şeyin hayırlısını diliyorum Sen’in rızanla amel edeyim beni bağışla ya Rabbim bir sofi kardeşimin dediği gibi bu kapıyı ben bulmadım Rabbim acıdı halime rahmet etti.
Rabbim darda sıkıntıda olan herkesin yardımcısı olsun.

AŞK’A YOLCULUK Facebook Sayfasını Takip Edin

●AŞK’A YOLCULUK hakkında bilgi almak için tıklayın

●AŞK’ A YOLCULUK  bir önceki bölüm için tıklayın

●SİZDE DE BU ADRESTEN  HİKAYENİZİ GÖNDERİN YAYINLAYALIM

GAVSI SANİ(K.S.A)”  Sayfasına Gitmek İçin Tıklayın     >              
3 responses to “AŞKA YOLCULUK / 22.BÖLÜM : Sofi Oluş Öyküleri (YENİ BÖLÜM)

  1. Geri bildirim: AŞKA YOLCULUK / 23.BÖLÜM : Sofi Oluş Öyküleri (YENİ BÖLÜM) « Menzil – GAVSI SANİ(K.S.A)·

  2. Geri bildirim: AŞKA YOLCULUK / 24.BÖLÜM : Sofi Oluş Öyküleri (YENİ BÖLÜM) « Menzil – GAVSI SANİ(K.S.A)·

  3. Geri bildirim: AŞKA YOLCULUK / 23.BÖLÜM : Sofi Oluş Öyküleri (YENİ BÖLÜM) | Menzil – GAVSI SANİ(K.S.A)·

Bir Cevap Yazın

