AŞK’A YOLCULUK: Sofi Ouş Öyküleri 27.BÖLÜM (YENİ)

148785841824980

AŞK’A YOLCULUK: Sofi Oluş Öyküleri 27.BÖLÜM (YENİ)

İngiltereden bir hicret öyküsü:

6-7 ay öncesiydi, hayatımın her geçen gün kötüye gittiği zamanlardı. Bir yandan gurbet diğer yandan etrafımdaki kötü insanlardan dolayı içine girmediğim pislik kalmamıştı. Gece kulüpleri, içki, kumar vs. Ve bir gün Saraybosna’da okuyan ve İngiltere’ye gelmek isteyen abimi aradım, nerde olduğunu sorunca dergaha gidiyorum dedi, garibime gitmişti buraya gelince diskoya gidersin diye dalga geçtim kendisiyle cevap bile vermedi bana kızdığını anladım. Günler geçtikçe sağlık sorunlarım yeniden başladı ve Türkiye’ye gitmek zorunda kaldım eve geldiğimde kadiri tarikatından olan annemin mürşidinin fotoğrafları yerinde başka birinin fotoğrafı vardı, bu kim diye sorduğumda abim bu mübarek zamanın Sultanıdır, Gavs-ı Azamdır dedi. Akşam olunca abimin beyaz bir örtünün altına girdiğini gördüm, aradan 4-5 dk geçince garip garip sesler çıkarmaya başlayınca korkmaya başladım. Örtüyü kafasından kaldırınca seslerin sebebini sordum abim elinde olmadığını cezbeye geldiğini söyledi. Çok ilgimi çekmişti ve hiç istemediğim kadar Menzil’e gitme isteği duydum, kısmet oldu 2 gün sonra gittim. O Allah Dostu, Resul Varisini görünce gözlerim doldu elini ziyarete giderken dizlerimdeki titreme her adımda fazlalaşıyordu. O gün sofi oldum…

(“AŞK’A YOLCULUK Facebook Sayfasını Takip Edebilirsiniz ->www.facebook.com/AskaYolculukSofiOlusOykuleri)

O gün sofi oldum gözüme uyku girmedi, o gece Menzil’de sabaha kadar aşık gibi gezdim. Hayatım hiç olmadığı kadar yolunda olmaya başladı . Gavs (k.s) dan ayrılmak çok zor oldu. Gözlerim gurbete giderken ailem için dolmamıştı ama Gavsım’dan ,Menzil’den ayrılırken dolmuştu. Abimin tavsiyesiyle vird almak için sadatların isimlerini ezberledim ve bir vekilden vird aldım. Hiç bir sorunum yoktu ta ki gurbete, küfüristana İngiltere’ye dönene kadar. Aşırı iş yorgunluğu ve dünyalık şeylere harcadığım zamandan dolayı virdime zaman ayıramadım ve bıraktım. Ama her namazdan sonra dua ettim ‘Allahım sen bana bir işaret göster virdime yeniden başlayayım’ diye. Ve istediğimde oldu, önüme virdle ilgili çıkan şeyler tesadüf gibi değildiler ve yeniden başladım zikre. Ah nefis ah kandırdı yine beni iki aya yakın oldu vird çekmiyordum. Şuan Londra’da tek olan dergahtan çıktım ve bu yazıyı otobüste yazıyorum . Burada çok garip bir olayla karşılaştım. Dergaha gittikten en fazla 20 dk sonra içeriye uzun boylu, sarıklı ve sakallı 60 yaşlarında bir amca girdi. Beni tanıştırmak istediler, ingilizce konuşmaya başladı yaşlı sofi , inanmak gerçekten zordu biz etrafımızdaki müslümanım diyen insanlar Allahu Teala’nın farzını dört dörtlük yerine getiremezken nasıl olur da bir İngiliz dünyayı gezmeyi planlarken gittiği Menzili kendine son durak seçebiliyor akıl almıyor. Kendisiyle konuştuğumda ben Seyyid Muhammed Raşit Hazretleri zamanında sofi oldum, 24 yaşındaydım dedi. Dünyayı gezmek için yola çıktım ve Menzili görünce başka bir yere gitmeme gerek yok dedim diye cevap verdi bana. Allah’ın lütfu… Ne amaçla çıkılan bir yoldan hem Müslümanlık hem de sofilik elde eden Muhammed Emin amcaya selam olsun. Allah razı olsun okuduğunuz için. Bu yola sadık kalmak önemli, faydası çok büyük. Annem de nakşibendi oldu Allah’ın izniyle. Sofilerin içine giripte bu yola ilgi duymayacak kalp taştandır kurbanlar, Allah ve sadatlar sizinle olsun selametle…

AŞK’A YOLCULUK Facebook Sayfasını Takip Edin

●AŞK’A YOLCULUK hakkında bilgi almak için tıklayın

●AŞK’ A YOLCULUK  bir önceki bölüm için tıklayın

●SİZDE DE BU ADRESTEN  HİKAYENİZİ GÖNDERİN YAYINLAYALIM

GAVSI SANİ(K.S.A)”  Sayfasına Gitmek İçin Tıklayın     >              
Bir Cevap Yazın

