NASIL SOFİ OLUNUR

NASIL SOFİ OLUNUR?

Gavs-ı Sani hz’nin [kuddise sırruhu] tüm illerde vekilleri var. Önce onlara gidiliyor, o şahıs Gavs hz’nden  [kuddise sırruhu] olan vekaletini kullanarak size tövbe cümlelerini söyletiyor.. Şöyle düşünün nasıl bir okula kayıt yaptırırken istenilen belge ve şartlar vardır. Nakşibendi okuluna girmek için de bazı şartlar ve tabiri caizse belgeler isteniyor. Tövbe cümlelerini tekrar ettikten sonra size bir kağıt verilecek. “8 Şart adabı” yazar üzerinde. Tövbe aldıktan sonra 3 gün içerisinde bir geceye mahsus olarak o 8 şartı yerine getirmeniz gerekiyor. Bunlar size tövbe aldığınızda ayrıntılı olarak anlatılır. Şart deyince de aklınıza farklı şeyler gelmesin.. Tövbe niyetiyle abdest almak, tövbe niyetiyle 2 rekat istihare namazı kılmak, ölüm rabıtası yapmak yani ölümü düşünmek..Bu tür şeyler, toplamda yarım saat sürer sürmez…Şartları da yaptıktan sonra sofi olmuş oluyorsunuz.

Yazıya Eklenen Sorular:

Bayanlar da sofi olabilir mi? | Nasıl Resulullah (a.s) zamanında herkes; bayan, erkek sahabe olup O’na tabi oluyorsa bu zamanda da Resulullah’ ın (a.s) sünneti yolunda giden mürşid-i kamillere bayanlar da sofi olabilir.

 

M.Sefa EREM

 

http://www.kainatpadisahi.com açıldı!

93 responses to “NASIL SOFİ OLUNUR

    • Hayırla geldiniz. Resulullah a.s günde 70 kere tövbe ederdi, sahih kaynaklarda geçiyor. Tövbe bozulabilir, en iyisi bozulmamasıdır. Sık sık tövbe tazelemek sünnettir. Tövbe bozulduğunda sofilikten; tarikattan çıkılmaz. Sofilikten çıkmak ancak sofinin münkir olup “Ben tarikattan çıktım” demesiyle olur.

      • Hayırla geldiniz. Size yakın bir Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

        SAMSUN – Merkez
        KARŞIYAKA MAH. ÇEVREYOLU İLKADIM BULV. NO : 85 (19 MAYIS STADYUM KARŞISI ) CANİK / SAMSUN
        Tel: 0362 238 28 18

  1. s.a Ben Abdullah Yavuz bende tövbe etmek istiyorum bende mübarek hocamızı görmek istiyorum ne olur allah rızası ıcın yardım edın ne yapmam lazım suan adana seyhanda oturuyorum mesajımı okuayan varsa ne olur cevap yazsın

    • Ve aleykumselam Hayırla geldiniz. Rabbim niyetinizi mübarek etsin. Adana’daki semerkand temsilciliklerinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Size yakın olana uğrar yakın oldugunuz yoksa arayıp bulundugunuz semti söylerseniz size yardımcı olacaklar. Hayırla gidin.

      ADANA – Doğankent
      Doğankent Bahçelievler Mah. Karataş Bulvarı No:1128 Yüreğir- Adana
      Tel: 0322 334 00 15

      ADANA – Ceyhan
      Büyük Kırım Mah. İstasyon Cad. Emniyet Müd. Yanı No:18/A Ceyhan / Adana
      Tel: 0322 612 42 33

    • Hayirla geldiniz Rabbim niyetinizi mubarek etsin. Size yakın olarak Üsküdar semerkand temsilciliginin iletisim bilgilerini birakiyorum. Yakinsaniz ugrar degilseniz arar niyetinizi soylerseniz sizi size en yakin bayan yetkiliye yonlendirirler. Rabbim akıbetinizi hayr etsin. Hayirla gidin

      İSTANBUL – Ünalan
      Ünalan Mah. Ayazma Cad. No:4/A Üsküdar / İstanbul
      Tel: 0216 291 16 17

    • Ve Aleykumselam Hayirla Geldiniz Rabbim Niyetinizi Mubarek Etsin. Size Kırşehir Semerkand Temsilciliginin Iletisim Bilgilerini Birakiyorum. Yakinsaniz Ugrar Degilseniz Arar Niyetinizi Soylerseniz Sizi Size En Yakin Yetkiliye Yonlendirirler. Rabbim Akıbetinizi Hayr Etsin. Hayirla Gidin

      KIRŞEHİR – Kırşehir
      Yenice Mah. Atatürk Cad. 174 Sok. Altuncu Apt. No:1/1 Kirşehir
      Tel: 0386 213 98 27

  2. selamünaleykum kocaelı/ gebzede oturuyorum. sofi olmak ıcın ben kımden , ne şekılde yardım alabilirim ? selametle ..

    • Ve aleyna aleykumselam. Size Etlik Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      ETLİK SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      Yeni Etlik Cad. No: 68 (Osmanlı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezine gelmeden Sağ Tarafta) Keçiören/ANKARA

      İrtibat Bilgileri:

      0 312 325 10 25

  3. s.a. bazı arkadaşlar başka cemaatlerin toplantılarına katılıyorlar ve orasıda allah diyor diyorlar sakıncası nedir diyorlar bana bununla ilgili sohbet olarak anlatacağım bir yazı veya makale varmıdır yardımcı olurmusunuz lütfen allah rızası için bu insanlar bir iki değil kalabalıklar ve tarikatlılar yardımcı olunuz

    • Size Ümraniye de bulunan temsilciliğimizin adres ve telefon numarasını vereceğim. Arar ya da adrese gider söylerseniz sizi Elmalıkent Mahallesi temsilcisine yönlendirecekler.

      ÜMRANİYE SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      İstiklal Mah. Marmara Cad. No: 65/A Ümraniye / İSTANBUL

      İrtibat Bilgileri:

      0 216 523 15 15

  4. Selamun aleyküm izmir bucada tövbe alabileceğim vekilin iletişim bilgilerini alabilir miyim selametle

    • Ve Aleykümselam.Hayırla geldiniz. Rabbim niyetinizi mübarek etsin.İzmir Semerkand temsilciliklerinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Size yakınsa uğrar yoksa arayıp bulundugunuz semti söylerseniz size yardımcı olacaklar. Hayırla gidin.

      KONAK SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      Muciburrahman Sokak No: 6/B Konak/İZMİR

      ÖDEMİŞ SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      MİTHATPAŞA CAD. NO:31 ÖDEMİŞ / İZMİR

      İrtibat Bilgileri:

      0 232 544 58 25

      İZMİR SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      VATAN MAH. 9092 SOK. NO:1/A YEŞİLYURT-KARABAĞLAR / İZMİR

      İrtibat Bilgileri:

      0 232 245 22 86

      ALİAĞA SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      KÜLTÜR MAH.İSTİKLAL CAD. NO:10 ALİAĞA / İZMİR

      İrtibat Bilgileri:

      0 232 616 77 18

      • YÜCE YARADAN IN sonsuz rahmeti ve berekti üzerinize olsun mustafa sefa bey RABBİM günahımızla hatamızla kusurumuzla hepimizi affeylesin bütün peygamberlere komşu eylesin inşALLAH beklenen günde cemalinin yüzüne bakacak yüz versin inşallah hem kabir hayatında hem ebedi berzah aleminde bizlere rahmet ve merhamet eylesin inşallah SELAMÜ ALEYKÜM …

  5. selamunaleykum ben de sofı olmak ıstıyorum ama ben sleymanlı ıdım bunun bı sakıncası olurmu bıde ben ızmıt derıncede oturuyorum bana nasıl yardımcı olursunuz acaba

    • Ve Aleykumselam.Hayırla geldiniz. Hayır bir sakıncası olmaz. Size Semerkand İzmit Temsilciligi’nin adres bilgilerini bırakacağım. Şayet yakınsanız uğrar, yakın değilseniz ararsanız sizi yönlendirecekler.

      GEBZE SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ
      Adres Bilgileri:

      KÖŞKLÜ ÇEŞME MAHALESİ YENİ BAĞDAT CADDESİ NO: 321 (HAKMAR MARKET YANI) GEBZE/KOCAELİ
      İrtibat Bilgileri:
      0 262 642 15 10

      KOCAELİ SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      ÇUKURBAĞ MAH. VELİBABA SOK. NO:6 (Cumhuriyet Parkı Ömür Taksi Karşısı) İZMİT / KOCAELİ

      İrtibat Bilgileri:
      0 262 324 72 57

      GÖLCÜK SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      ADNAN MENDERES İŞ MERKEZİ NO:A/29 GÖLCÜK / KOCAELİ

      İrtibat Bilgileri:
      0 262 412 25 15

  6. Merhabalar benim bir sorum olcak sofi olunca nolcak olmayınca nolcak ? Niye sofi oluyosunuz dini tek yaşamak varken ?

  7. ben amasya taşova ılcesındeyım tovbe edıp sofı olmak ıstıyorum nereye basvuracm Allah gunahlarımızı affetsın!

    • Amin. Hayırla geldiniz. Size Amasya Semerkand Temsilciliğinin adres ve telefon bilgilerini bırakıyorum. Arar ya da size uygun olursa adrese giderseniz, yardımcı olacaklardır. Hayırla gidin.

      AMASYA SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      Hacı İlyas Mah. Gani Sok. No: 7/B Merkez / AMASYA

      İrtibat Bilgileri:

      0 358 212 44 10

  8. selam aleyküm mustafa bey, ben Kadıköy göztepede oturuorum, tövbe almak istiyorum. yardımcı olursanız sevinirim. ALLAH’IN rahmeti bereketi üzerinize olsun.

    • Ve aleykümselam. Hayırla geldiniz. Size yakın olarak bir temsilcilik iletişim bilgileri bırakıyorum. Arar ya da uğrar niyetinizi söylerseniz yardımcı olurlar. Hayırla gidin.
      ÜNALAN SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ (Üsküdar)

      Adres Bilgileri:

      Ünalan Mah. Ayazma Cad. No: 4/A Üsküdar / İSTANBUL

      İrtibat Bilgileri:

      0 216 291 16 17

    • Ve aleykümselam. Hayırla geldiniz.Size Kocaeli semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar sorarsanız size yardımcı olurlar

      KOCAELİ SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      ÇUKURBAĞ MAH. VELİBABA SOK. NO:6 (Cumhuriyet Parkı Ömür Taksi Karşısı) İZMİT / KOCAELİ

      İrtibat Bilgileri:

      0 262 324 72 57

    • Hayırla geldiniz. Size Adıyaman semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız ugrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirleri. Hayırla gidin

      ADIYAMAN SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      GÖLE BATMAZ CAD. NO:8 (İmam Hatip Lisesi Karşısı) / ADIYAMAN

      İrtibat Bilgileri:

      0 416 214 79 79

    • Hayırla geldiniz. Bursa semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar sorarsanız sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      BURSA SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      DAVUT DEDE MAH. KURTULUŞ CAD. NO:139/B YILDIRIM / BURSA

      İrtibat Bilgileri:

      0 224 361 45 31

  9. ben genç bi kızım zina işledim defalarca ama bakireyim evli bi adamla oldum aynı zamanda ama bunlardan dolayı çok pişmanım allahda biliyor her defasında buson diyorum ama aynı hataya düşüyorum ben kapalıyım namaz kılan kuran okuyorum bi daha zina işlemYcem diyorum ama kendime hakim olamıyorum antalya da yasıyorum antalya kepez; ne olur bana yardımcı olum..

  10. Selamünaleyküm.. Ben uzun zamandır sofi olmayı düşünüyorum.. Ordu da oturuyorum.. Allah rızası için burada nerede tövbe alabilirim. Bana yardımcı olun. Lütfen

    • Ve aleykümselam. Hayırla geldiniz. Size Ordu Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      ORDU – Ordu
      Yeni Mah. 302 Nolu Sok. No:12/1 (Kuğu Kent Dolmuş Durağı Yanı) Ordu
      Tel: 0452 225 57 58

  11. Esselamun aleyküm Samsun ilkadımda oturuyorum ve 14 yaşındayım banada yardım ederseniz çok memnun olurum.

    • Ve aleykümselam. Hayırla geldiniz. Size Samsun semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bıtakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi yönlendirirler. Hayırla gidin

      SAMSUN SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      Karşıyaka Mah. Çevreyolu İlkadım Bulvarı No: 85 (19 Mayıs Stadyum karşısı ) Canik / SAMSUN

      İrtibat Bilgileri:

      0 362 238 28 18

    • Hayırla geldiniz.Tövbe niyetiyle abdest almak, tövbe niyetiyle 2 rekat istihare namazı kılmak, ölüm rabıtası yapmak yani ölümü düşünmek..Bu tür şeyler, toplamda yarım saat sürer sürmez…Şartları da yaptıktan sonra sofi olmuş oluyorsunuz.

  12. selamunaleyküm hatice ben ben ve kızımda sofi olmak istiyoruz biz istanbul gaziosmanpaşada oturuyoruz bize en yakın yer neresiyse yazarsanız bizi cok mutlu edersiniz en yakın zamanda cevabınızı bekliyorum ALLAHA emanet olun

    • Ve aleykümselam. Hayırla geldiniz. Size yakın bir Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      İSTANBUL – Gaziosmanpaşa
      Barbaros Hayrettin Paşa Mah. 1078 Sok. No:1/A Küçükköy – G.O.Paşa / İstanbul
      Tel: 0212 537 84 01

  13. Selamun aleykum ben izmir bornovada oturuyorum tövbe alacağım bi adres yada telefon numarası varmi bide sofi olmak için kapalı olmak şart mi

    • Ve aleykümselam. Hayırla geldiniz. Sofi olmak için kapalı olmak şart değil. Allah niyetinizi mübarek etsin. Size İzmir Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      İZMİR SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      VATAN MAH. 9092 SOK. NO:1/A YEŞİLYURT-KARABAĞLAR / İZMİR

      İrtibat Bilgileri:

      0 232 245 22 86

  14. selamın aleykum bende sofi olmak istiyoeum allah rızası için bana yardımcı olun ankarada yaşıyorum şentepe semtinde.

    • Ve aleykümselam. Hayırla geldiniz. Size Yenimahalle Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      YENİMAHALLE SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZİ

      Adres Bilgileri:

      Demetevler 405 Cad. No: 6/B Yenimahalle / ANKARA

      İrtibat Bilgileri:

      0 312 332 01 25

  15. Selamun Aleyküm.Ben 14 yaşındayım Aydındayım Abi ve sofi olmak istiyorum.Okul ve dersler umrumda değil.Lise 1’e gidiyorum.Ben manevi bir boşluğa düştüğümü düşünüyorum.Namaz kılmasını öğrenmek Kuran-ı Kerim’i okuyup bilmek istiyorum.Çevremde ailem dışındaki herkes çok küfürbaz,terbiyesiz, ahlâksız ve hoşgörüsüz.Gerçekten bunlar canımı çok sıkıyor.Ben Allahımı hergün zikretmek istiyorum.Bu iğrenç toplumdan uzaklaşıp kendime birşeyler katmak istiyorum.Allah rızası için bana yardımcı olun.

    • Ve aleykümselam. Hayırla geldiniz. Size Aydın Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      AYDIN – Aydın
      Kurtuluş Mah. Adnan Menderes Bulv. 2015 Sok. No: 3 Merkez / Aydın
      Tel: 0256 215 02 25

  16. Esselâmu Aleyküm,

    Ben 17 yaşindayim. Almanyanin Remscheid adinda şehirinde oturuyorum.
    Kahramanmaraş, Elbistan’lıyım.

    Sûfi olmak istiyorum allahin izliyle. Oturdugum Şehir Wuppertala yakın yada kisacasi Köln’e.

    Buralarda imkan varsa haber salsaniz cok iyi olur. Lakin bu zillet’den kurtulmak ve allahıma yakinlasip ilim sahibi olmak istiyorum.
    Elbistanda’ da varsa adresi yollarsaniz cok memnûn olurum.

    Essalamualeykum

    • Ve aleykumselam. Hayırla geldiniz.

      KÖLN ADRES: claudiastr. 4 51149 Köln (Westhoven-Ensen)
      Semerkand Merkez Binasi veya Kölner Str. 256

      K.MARAŞ – Elbistan
      Ceyhan Mah. Ulu Cami Sok. No:43/A Elbistan / K.Maraş
      Tel: 0344 415 45 77

    • Hayırla geldiniz. Size Mersin Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      MERSİN – Mersin
      Turgut Türkalp Mah. 79017 SK. NO:24 A/B Toroslar / Mersin
      Tel: 0324 323 25 75

  17. Selamün aleyküm ben de nasipse sizin araniza katilmak istiyorum Antalya merkezdeyim bana yardımcı olacak bir numara veya adres verebilirmisiniz

    • Ve aleykümselam. Hayırla geldiniz. Size yakın bir Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      ANTALYA – Antalya
      Tahil Pazari Mah. A.Menderes Bulv. Emel İş Hani-1 No:15/4 (Eski Otogar Karşısı) Antalya
      Tel: 0242 243 99 09

    • Hayırla geldiniz. Size yakın bir Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      ADANA – Ceyhan
      Büyük Kırım Mah. İstasyon Cad. Emniyet Müd. Yanı No:18/A Ceyhan / Adana
      Tel: 0322 612 42 33

    • Hayırla geldiniz. Size yakın bir Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      ADANA – Doğankent
      Doğankent Bahçelievler Mah. Karataş Bulvarı No:1128 Yüreğir- Adana
      Tel: 0322 334 00 15

      ADANA – Ceyhan
      Büyük Kırım Mah. İstasyon Cad. Emniyet Müd. Yanı No:18/A Ceyhan / Adana
      Tel: 0322 612 42 33

    • Hayırla geldiniz. Size yakın bir Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      MANİSA – Manisa
      Saruhan Mah. Murat Cad. No:122/A (Muradiye Camii Karşısı) Merkez / Manisa
      Tel: 0535 897 00 04

  18. selamun aleyküm bende sofi olmak istiyorum Edirne keşanda oturuyorum yardımcı olabilir misiniz ?

    • Ve aleykümselam. Hayırla geldiniz. Size yakın bir Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      EDİRNE – Merkez
      Babademirtaş Mh. Saray Hamam Sk. No:8/2 (selimiye camii karşısı) Merkez / Edirne
      0284 214 66 14

  19. S.a benim bir sorum olacak,sofi olduktan sonra hergün hatme yapmak şartmıdır,eğer bir şekilde yapamadık ne olur? teşekkürler

  20. Esselamu aleykum; Elazığ ili vekili ile irtibat sağlamam için yardımcı olmanın mümkün müdür?

    • Ve aleykümselam. Hayırla geldiniz. Size yakın bir Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      ELAZIĞ – Elazığ
      Yeni mahalle . Bölge sokak. No: 6/B ELAZIĞ
      Tel: 0424 233 25 15

  21. Onun da razı gelip sofi olmasi icin şu dunya derdinden vazgeçip Rabbim e sığınması icin
    Ne yapmam gerekir…

    • Hayırla geldiniz. İletişime geçerseniz yardımcı olurlar.

      ANKARA – Etmimesgut
      İstasyon Mahallesi Alparslan Türkeş Sok. No: 14/B Etimesgut/ANKARA
      0312 244 25 02

  22. Merhaba,
    Bir grup yabanci arkadasla bir dogu gezimiz olacak ve Menzil koyune de ugramak istiyoruz. Merak ve tereddut ettigimiz seyler: musluman olmayan bayanlar da girip kalabiliyor mu, ortulu olmak gerekiyor mu, onlara yardim edecek birileri olur mu? Tesekkurler.

    • Ve aleykümselam. Hayırla geldiniz. Size yakın bir Semerkand temsilciliğinin iletişim bilgilerini bırakıyorum. Yakınsanız uğrar değilseniz arar niyetinizi söylerseniz sizi size en yakın yetkiliye yönlendirirler. Hayırla gidin.

      KARABÜK – Karabük
      Bayir Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:24/A (Hayat Tıp Merkezi Karşısı) Karabük
      Tel: 0370 415 76 76

  23. Selamın aleykum. Vekil abimizde tövbe aldığım günün akşamında yatsı namazından sonra tövbe adabını yerine getirmeye çalıştım. Fakat ne kadar çabalasamda sanırım yapamadım.

    Yapabildiğime emin olana kadar tövbe adabını tekrarlamamda sakınca var mı acaba? Bunun için tekrar vekilden talimat almam tövbe almam gerekir mi? Hakkınızı helal edin. Selam ve dua ile…

    • Ve aleykumselam. Hayırla geldiniz. Mesajınızı okuduk. Kesin olarak bilinen şey şüphe ile ortadan kalkmaz. Eğer 8 şartın 8ini de yerine getirdiyseniz, rüya görmeseniz de şartları içtenlikle yapmadıysanız bile sofi olmuşsunuz demektir. Tövbe tazelemek ise güzeldir. Bizimle facebook üzerinden iletişime geçebilireniz ayrıntılı olarak konu hakkında gorusebılırız: http://www.facebook.com/messages/KAINAT.PADISAHI

Bir Cevap Yazın

