AŞK’A YOLCULUK / 29.BÖLÜM : Sofi Oluş Öyküleri (YENİ BÖLÜM)

AŞK’A YOLCULUK / 29.BÖLÜM : Sofi Oluş Öyküleri (YENİ BÖLÜM)

1971 Bandırma doğumluyum, memurum. Şu an Kocaali’de yaşıyorum. Biz tövbeden önce maalesef Marksist-Komünist akımların etkisindeydik.  Maneviyatımız tamamen dibe vurmuştu. Ailem çok perişandı; en başta annem. Her gittiğim mitingde bana dua edermiş, başıma bir şey gelmesin diye.  Ama bir gün canına tak etmiş olacak ki, inşallah polis seni tutar dedi ve 1 Mayısa uğurladı. Dediği gibi oldu…

1971 Bandırma doğumluyum, memurum. Şu an Kocaali’de yaşıyorum. Biz tövbeden önce maalesef Marksist-Komünist akımların etkisindeydik.  Maneviyatımız tamamen dibe vurmuştu. Ailem çok perişandı; en başta annem. Her gittiğim mitingde bana dua edermiş, başıma bir şey gelmesin diye.  Ama bir gün canına tak etmiş olacak ki, inşallah polis seni tutar dedi ve 1 Mayısa uğurladı. Dediği gibi oldu… Zor geçen iki günden sonra ben de bazı değişikler oldu.  Önce kelime-i şahadet getirdik.  Ama artık dinimi öğrenmek istiyordum.  Beni nasıl kandırdılar? Benim Kitab’ım bana neler anlatıyor ve en önemlisi Kur-an Kerim’e savaş açanlara karşı Kur-an’ın delilleri nelerdi; onları öğrenmek istiyordum.  Bazı kitaplar alıp okumaya başladım ve memleketim Burdur/Tefenni’ye gittim. Çocukluk arkadaşım, can dostum, kurbanım bir kardeşimiz benim eski hayatımdan döndüğümü öğrenmiş, çok mutlu olmuştu. Hemen bana Gavsımızdan bahsetti.  Allah Dostu, evliya, Menzil. Bunları duyunca içimde sanki bir yerler kıpır kıpır etti. hemen vekil abimize gittik.  Asıl tövbemi ettim. Artık dünya benim için çok daha güzeldi, çünkü içinde Gavsım vardı..

Bir gün vekil abim Afyon’da Gavsımızı ziyaret var dedi.  Günler benim için rüya gibi geçiyordu memleketimde. Ama bir yandan da hala geçmiş vardı. Çünkü devam eden bir mahkemem vardı. Bu da eski tanışıklıklarla karşılaşmak demekti. yine de bu rüyadan uyanmak istemiyordum. Afyon’a gittik. mahşer yeri gibiydi. gözlerime inanamadım. Gavsıma Mahkemeden bahsetmek istiyordum ama bu nasıl mümkün olacaktı?  Vekil abime söyledim.  Çok zor dedi.  Çok üzüldü. neyse. Gavsımız tövbe vermeye başladı. Her geçen dakika Gavsıma yaklaşıyordum. O’nu yakından görecektim.  Kalbim küt küt atıyordu. O’na yaklaştığımda bir an göz göze geldim, öleceğim sandım. Sonra edeple tövbemizi edip, talimat aldık.  Ben Gavsımdan dua isteyebilir miyim diye düşünürken, bizim vekil abi çıkageldi. Beni bir sofi abinin yanına götürdü.  Derdini bu sofi abiye anlat dedi.  Ben de anlattım. Bana şöyle bir baktı ve Gavsımızın yanındaki güvenlik görevlilerine gitti. Ben de peşinden… Güvenlik görevlisi beni bir süzdü ve “Nasıl, iyi bir komünist miydin bari?” diye sordu. Utancımdan yerin dibine geçmiştim.
(“AŞK’A YOLCULUK Facebook Sayfasını Takip Edebilirsiniz -> www.facebook.com/AskaYolculukSofiOlusOykuleri)

Gel,gel dedi ve beni Gavsımın dizinin dibine oturttu. Derdimi Gavsıma anlattım. Mübarek eliyle yanağımı sıvazladı.  Sanki göklere çıkmıştım. Ziyaretimizi tamamlayıp memlekete döndük, oradan da Bandırma’ya.. Mahkeme günü gelip çattı. Adliyeye gidiyorum ama sanki içimden koşarak kaçmak geliyor. Ama çare yok.  Bu yüzleşme olacak.  Koridora girdim. Hepsi orada. Ben bir kenara dikildim bekliyorum, hiç birine laf atmadım. Ama onlarda laf atmıyor. Yanlarına gittim, yine laf atmıyorlar. Yürürken önümden geçiyorlar, beni görmüyorlar. Allah’ıma şükür dedim. Burada yalnız değilim. Gavsım himmet ediyor inşallah. Böyle rahatladıktan sonra beni gördüler ve çok şükür o mahkemeden ceza almadan çıktık.
Bu rahmet kapısını Mevlana Cami (k.s.) -iki beyit alıntı yaparak- şöyle anlatmış:
Nakşi taifesi haddinden fazla meşgul bir taifedir. Zira bu daire -dünya- içinde başları pergel gibi iş üstündedir. (daima hizmet üzerine eğilmektedir)
Onlar (kalbler üzerinde) nakış yapanlardır. Fakat her nakşa bağlı değillerdir. Çok marifetli oldukları için her lahza başka nakış ele alırlar.
Allah (C.C) hepinizden razı olsun. dua ederken, aklınıza gelirsek bize de dua edin.

 

Daha Dazla Paylaşım İçin: www.kainatpadisahi.wordpress.com

●AŞK’A YOLCULUK hakkında bilgi almak için tıklayın: http://on.fb.me/T5zHRM

●SİZDE HİKAYENİZİ GÖNDERİN YAYINLAYALIM –
>https://www.facebook.com/messages/KAINAT.PADISAHI

 

Twitteer: ->https://twitter.com/kpadisahicom

www.kainatpadisahi.com Test Yayınlarına Başladı !

Bir Yanıt Bırakın

