3 responses to “GAVSI SANİ SEYYİD ABDÜLBAKİ ELHÜSEYNİ (K.S)

  1. Selamunaleykum, uzun zamandan beridir mursidimi ariyorum. Nasil bulacagimi da bilemiyorum. cevremdeki tum dostlarimin mursidleri var herkes kendine cagiriyor. Nasil karar vercegimi bilmiyorum. Ama ailemin tamami sizin cemaatinize bagli. Beni oraya gelmemde dusunduren şey onlara baktigimda hic o yolun iyi bir eserini goremiyorum. Dedikodu, giybet, yalan, zan ve zülüm yani hersey var. Peki uzun yillardir neden bu yolbu insanlara şifa olmuyor, acaba onlarin nefslerine uygun mu degil bu sebeple cok korkuyorum. Yanlis birsey yapmaktan. Bana yardimci olurmusunuz. Allah razi olsun

Bir Cevap Yazın

